Basatu annantu à u prucessu di pruduzzione,barriere d'acquapò esse divisu in duie categurie: barriere d'acqua rotostampate è barriere d'acqua stampate per soffiu. In termini di stile, e barriere d'acqua ponu esse ulteriormente divise in cinque categurie: barriere d'acqua di pilastri d'isolamentu, barriere d'acqua à dui fori, barriere d'acqua à trè fori, barriere d'acqua di recinzione, barriere d'acqua di recinzione alta è barriere d'acqua di barriera di sicurezza. Basatu annantu à u prucessu di pruduzzione è u stile, e barriere d'acqua ponu esse principalmente divise in barriere d'acqua rotostampate è barriere d'acqua stampate per soffiu, è i so rispettivi stili varianu.
Differenze trà u rotostampaggio è u soffiaggio di barriere piene d'acqua
Barriere d'acqua rotostampatesò fatti cù un prucessu di rotostampaggio è sò fatti di plastica di polietilene (PE) vergine impurtata. Presentanu culori vibranti è durabilità. E barriere d'acqua stampate per soffiaggio, invece, utilizanu un prucessu diversu. Tramindui sò chjamati cullettivamente barriere d'acqua di plastica per impianti di trasportu è sò dispunibili nantu à u mercatu.
Differenze di materie prime: E barriere d'acqua rotostampate sò fatte interamente di materiale PE impurtatu 100% vergine, mentre chì e barriere d'acqua stampate per soffiu utilizanu una mistura di plastica macinata, rifiuti è materiali riciclati. Aspettu è culore: E barriere d'acqua rotostampate sò belle, di forma unica è di culori vibranti, offrendu un effettu visuale vibrante è eccellenti proprietà riflettenti. In cuntrastu, e barriere d'acqua stampate per soffiu sò di culore più spento, menu attraenti visivamente è offrenu una riflettività notturna subottimale.
Differenza di pesu: E barriere d'acqua stampate per roto sò significativamente più pesanti di quelle stampate per soffiu, pesanu più di un terzu di più. Quandu cumprate, cunsiderate u pesu è a qualità di u pruduttu.
Differenza di spessore di u muru: U spessore di u muru internu di e barriere d'acqua stampate per roto hè tipicamente trà 4-5 mm, mentre chì quellu di quelle stampate per soffiu hè solu 2-3 mm. Questu ùn solu affetta u pesu è u costu di a materia prima di e barriere d'acqua stampate per soffiu, ma ancu più impurtante, riduce a so resistenza à l'impattu.
Durata di vita: In cundizioni naturali simili, e barriere d'acqua stampate per rotostampaggio duranu tipicamente più di trè anni, mentre chì quelle stampate per soffiaggio ponu durà solu da trè à cinque mesi prima chì si sviluppinu deformazioni, rotture o perdite. Dunque, da una prospettiva à longu andà, e barriere d'acqua stampate per rotostampaggio offrenu una maggiore efficacia in termini di costi.
U rotostampaggio hè ancu cunnisciutu cum'è stampaggio rotazionale o fusione rotazionale. U rotostampaggio hè un metudu per u stampaggio cavu di termoplastici. Un materiale in polvere o pastosu hè iniettatu in un stampu. U stampu hè riscaldatu è giratu verticalmente è orizzontalmente, permettendu à u materiale di riempie uniformemente a cavità di u stampu è di scioglie per via di a gravità è di a forza centrifuga. Dopu u raffreddamentu, u pruduttu hè sformatu per furmà una parte cava. Siccome a velocità di rotazione di u rotostampaggio hè bassa, u pruduttu hè praticamente senza stress è menu suscettibile à deformazioni, ammaccature è altri difetti. A superficia di u pruduttu hè piatta, liscia è culurita vibrante.
U stampaggio per soffiu hè un metudu per a pruduzzione di pezzi termoplastici cavi. U prucessu di stampaggio per soffiu si compone di cinque tappe: 1. Estrusione di una preforma di plastica (un tubu di plastica cavu); 2. Chiusura di i lembi di u stampo sopra a preforma, serraggio di u stampo è taglio di a preforma; 3. Gonfiaggio di a preforma contr'à a parete fredda di a cavità di u stampo, aghjustazione di l'apertura è mantenimentu di a pressione durante u raffreddamentu; apertura di u stampo è rimozione di a parte soffiata; 5. Tagliatura di a bava per pruduce u pruduttu finitu. Una larga varietà di termoplastici sò aduprati in u stampaggio per soffiu. E materie prime sò adattate per risponde à i requisiti funziunali è di prestazione di u pruduttu stampatu per soffiu. E materie prime di qualità per u stampaggio per soffiu sò abbundanti, cù u polietilene, u polipropilene, u cloruru di polivinile è u poliestere termoplasticu chì sò i più cumunamente aduprati. Riciclatu, scarti o macinati ponu ancu esse mischiati.
Parametri tecnichi di a barriera d'acqua
Pesu pienu: 250 kg / 500 kg
Resistenza à a trazione: 16.445MPa
Forza d'impattu: 20kJ/cm²
Allungamentu à a rottura: 264%
Istruzzioni d'installazione è d'usu
1. Fattu di polietilene lineare (PE) impurtatu è rispettuosu di l'ambiente, hè durevule è riciclabile.
2. Attrattiva, resistente à u sbiadimentu è faciule da aduprà inseme, furnisce un signale d'avvertimentu altu è riduce u risicu d'accidenti.
3. I culori brillanti furniscenu una indicazione chjara di u percorsu è migliuranu l'abbellimentu di e strade o di e cità.
4. Cavi è pieni d'acqua, furniscenu proprietà ammortizzanti, assorbendu efficacemente l'impatti forti è riducendu significativamente i danni à i veiculi è à u persunale.
5. Serializatu per un supportu generale robustu è una installazione stabile.
6. Praticu è rapidu: duie persone ponu installà è rimuovere, eliminendu a necessità di una gru, risparmiendu costi di trasportu.
7. Adupratu per a diversione è a prutezzione in zone affollate, riducendu a presenza di a pulizza.
8. Prutege e superfici stradali senza richiede alcuna custruzzione stradale.
9. Pò esse pusizionatu in linee dritte o curve per flessibilità è comodità.
10. Adattu per l'usu nantu à qualsiasi strada, à l'intersezioni, à i caselli, à i prughjetti di custruzzione è in e zone induve si riuniscenu folle grande o chjuche, dividendu efficacemente e strade.
Data di publicazione: 30 settembre 2025