
I semafori sò assai cumuni, dunque credu chì avemu un significatu chjaru per ogni tipu di culore di luce, ma avemu mai pensatu chì u so ordine di culore di luce hà un certu ordine d'ordine, è oghje u spartemu cù u so culore di luce. Pone e regule:
1. Quandu ùn hè micca necessariu di cuntrullà solu u flussu di trafficu di veiculi senza motore à manca, u dispusitivu verticale deve esse urganizatu. L'ordine di i semafori di i semafori di u trafficu deve esse rossu, giallu è verde da cima à fondu.
2. Quandu hè necessariu cuntrullà indipindentamente u flussu di trafficu di veiculi senza motore chì gira à manca, i semafori devenu esse disposti verticalmente è divisi in dui gruppi. U gruppu di manca hè u segnale di veiculi senza motore chì gira à manca, chì deve esse rossu, giallu è verde da cima à fondu; u gruppu di diritta hè u semaforu di veiculi senza motore, chì deve esse rossu, giallu è verde da cima à fondu.
3. U culore di u signale luminosu di u passaghju pedonale deve esse dispostu in direzzione verticale. L'ordine di i signali luminosi deve esse rossu è verde.
Data di publicazione: 31 di maghju di u 2019