U locu d'installazione di unpalu di semaforuhè assai più cumplessu chè inserisce simpliciamente un polu aleatoriu. Ogni centimetru di differenza d'altezza hè guidatu da cunsiderazioni scientifiche di sicurezza. Demu un'ochjata oghje cùfabricatore di pali di semaforu municipaliQixiang.
Altezza di u palu di signale
L'altezza di u signale determina direttamente se i participanti à u trafficu ponu vede chjaramente u signale. E "Specifiche naziunali di cunfigurazione è installazione di i segnali stradali" distinguenu strettamente trà questi dui aspetti:
Luci di segnalazione per veiculi motorizzati: L'altezza d'installazione a sbalzo da 5,5 à 7 metri garantisce una visibilità chiara à i cunduttori da una distanza di 100 metri. L'installazioni montate nantu à pali richiedenu un'altezza di 3 metri o più è sò aduprate principalmente nantu à strade secundarie o à intersezioni cù un bassu volume di trafficu.
Luci di segnalazione per veiculi senza motore: L'altezza ottima hè da 2,5 à 3 metri, à l'altezza di l'ochji per i ciclisti. Se muntatu nantu à un palu per veiculi à motore, u cantilever deve estendersi sopra a corsia per veiculi senza motore.
Segnali di passaghju pedonale: devenu esse abbassati à 2 à 2,5 metri per assicurà a visibilità di i pedoni (cumpresi i zitelli è l'utilizatori di sedia à rotelle). Per l'intersezioni più larghe di 50 metri, devenu esse installate unità luminose di segnalazione supplementari à l'uscita.
Posizione di u palu di signalazione
A scelta di a pusizione di u palu di signale hà un impattu direttu nantu à a cupertura è a visibilità di u signale:
1. Strade cù trafficu mistu è trafficu pedonale
U palu di signalazione deve esse situatu vicinu à l'intersezzione di u marciapiede, preferibilmente nantu à u marciapiede di diritta. Per e strade più larghe, si ponu aghjunghje unità di signalazione supplementari à u marciapiede di manca. Per e strade più strette (larghezza tutale menu di 10 metri), un palu di signalazione unicu pò esse piazzatu nantu à u marciapiede di diritta.
2. Strade cù corsie separate per u trafficu è i pedoni
Sè a larghezza mediana u permette, u palu di signalazione deve esse situatu à menu di 2 metri da l'intersezione di u marciapiede di diritta cù u bordu di a corsia di trafficu è pedonale. Per e strade più larghe, si ponu aghjunghje unità di signalazione supplementari à u marciapiede di manca. Sè a mediana hè troppu stretta, u palu di signalazione deve vultà à u marciapiede.
Regula di ferru: In nessuna circustanza i pali di segnale devenu occupà u percorsu cieco!
Ancu s'è i requisiti d'altezza sò rispettati, i semafori ponu ancu esse ostruiti:
1. Nisun arburu o ostaculu più altu chè u bordu inferiore di a luce pò esse situatu à menu di 50 metri da a luce.
2. L'asse di riferimentu di u signale luminosu deve esse senza ostaculi in un raghju di 20°.
3. E fonti di luce chì causanu cunfusione, cum'è luci culurite o cartelloni pubblicitarii, sò strettamente pruibite di esse piazzate daretu à a luce.
A dispusizione di i segnali stradali è i regulamenti è e restrizioni di locu sò i seguenti:
Situazione: Generalmente situatu à u latu drittu di a strada o sopra à a carreggiata, ma pò ancu esse situatu à manca o à i dui lati, secondu a situazione. I segnali d'avvertimentu, di pruibizione è d'istruzzioni ùn devenu micca esse piazzati unu accantu à l'altru. S'elli sò piazzati unu accantu à l'altru, devenu esse disposti in l'ordine di "pruibizione → istruzione → avvertimentu", da cima à fondu è da manca à diritta. Se sò richiesti parechji segnali in u listessu locu, ùn devenu esse aduprati più di quattru, è ogni segnu deve avè un spaziu sufficiente.
Principii di Disposizione: L'infurmazione deve esse cuntinua è senza interruzioni, è l'infurmazione impurtante pò esse ripetuta. U piazzamentu di i segnali deve esse integratu cù a rete stradale circundante è l'ambiente di u trafficu è cuurdinatu cù altre strutture per assicurà a visibilità. I segnali devenu evità l'ostruzzioni da l'arburi, l'edificii è altre strutture è ùn devenu micca viulà i limiti di custruzzione stradale. Scenarii speciali: I segnali nantu à l'autostrade è e strade urbane devenu rispettà u "Segnali stradaliè Marcature" standard è furnisce informazioni chjare. I segnali nantu à sezioni speciali di strada, cum'è tunnelli è ponti, devenu esse adattati à e caratteristiche spaziali è assicurà a visibilità.
Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2025

