Rivoluzione di a sicurezza stradale: l'innuvazioni di Qixiang à Interlight Mosca 2023

L'innuvazioni di Qixiang à Interlight Mosca 2023

Interlight Mosca 2023 | Russia

Sala d'esposizione 2.1 / Stand n. 21F90

18-21 di settembre

ESPOCENTRU KRASNAYA PRESNYA

1st Krasnogvardeyskiy proezd, 12,123100, Mosca, Russia

A stazione di metro "Vystavochnaya".

Nutizie eccitanti per l'appassionati di a sicurezza stradale è l'appassionati di a tecnulugia in u mondu sanu!Qixiang, un pionieru in suluzioni innovative di illuminazione stradale, hà cunfirmatu a so participazione à l'attesu Interlight Moscow 2023. Cù una prufonda cunniscenza di l'impurtanza di a sicurezza stradale è un impegnu à rivoluzionà a gestione di u trafficu, Qixiang hè prontu à mette in mostra e so tecnulugie d'avanguardia chì daranu forma à u futuru di i semafori in u mondu sanu.

Purtate a sicurezza stradale à novi alture:

In termini di sicurezza stradale, i semafori umili ghjocanu un rolu decisivu per assicurà u flussu lisciu di i veiculi è prevene l'accidenti. Qixiang s'hè affermatu cum'è capu di fila in questu duminiu, sforzendusi constantemente di migliurà a funzione di i semafori per creà un ambiente stradale più sicuru per tutti. Participendu à Interlight Mosca 2023, Qixiang hà per scopu di inspirà u cambiamentu è di facilità e discussioni intornu à u tema di a gestione di u trafficu.

L'innuvazioni tecnologiche arrubanu a scena:

À Interlight Mosca 2023, Qixiang presenterà una seria d'innuvazioni disruptive chì utilizanu tecnulugie d'avanguardia chì prumettenu di rivoluzionà e soluzioni di semafori. Un puntu culminante di a so mostra serà l'introduzione di semafori intelligenti chì ponu adattassi à e cundizioni di trafficu in tempu reale. Quessi semafori intelligenti sò alimentati da sensori avanzati è algoritmi d'intelligenza artificiale chì ponu aghjustà dinamicamente a durata di u signale in basa à u flussu di trafficu, minimizendu infine a congestione è l'ingorgu.

In più di a so adattabilità, i semafori intelligenti di Qixiang s'integreranu ancu cù una rete cumpleta di cità intelligenti, chì permetterà una cumunicazione senza interruzioni cù altre infrastrutture critiche è sistemi di gestione di u trafficu. Questa interoperabilità aiuterà à migliurà e strategie di gestione di u trafficu, cum'è l'analisi predittiva chì prevedenu i mudelli di trafficu è ottimisanu i tempi di i semafori in cunsequenza.

Versu un futuru più verde:

Qixiang capisce l'urgenza di a prutezzione di l'ambiente è di a pianificazione urbana sustenibile, dunque e so innovazioni à Interlight Mosca 2023 includeranu ancu suluzioni di semafori ecologichi. Utilizendu l'illuminazione LED à risparmiu energeticu, sti semafori ridurranu significativamente u cunsumu energeticu paragunatu à e lampadine incandescenti tradiziunali, riducendu cusì l'impronta di carbonu di a cità è i costi operativi.

Inoltre, l'impegnu di Qixiang per u sviluppu sustenibile ùn si limita micca à l'efficienza energetica. L'impresa introdurrà semafori à energia solare chì utilizanu l'energia solare per funziunà autonomamente, assicurendu una funzionalità ininterrotta in casu di interruzione di corrente o restrizione di rete. Sta suluzione ecologica hè in linea cù i sforzi mundiali per luttà contr'à u cambiamentu climaticu è modellà cità più verdi è sustenibili.

In cunclusione

Interlight Mosca 2023 hà messu e basi per Qixiang per dimustrà a so tecnulugia superba senza paragone insemaforuingegneria. Difendendu strade più sicure, abbracciendu l'innuvazione tecnologica è prumovendu pratiche sustenibili, Qixiang simbulizeghja un avvene più luminosu per a gestione di u trafficu mundiale. Participendu à sta stimata mostra, Qixiang hà u scopu di suscità una discussione nantu à u rolu criticu di i semafori, aprendu a strada à cità più sicure, più efficienti è sustenibili in u futuru.


Data di publicazione: 05 di settembre di u 2023