U significatu specificu di i semafori

nutizie

I semafori stradali sò una categuria di prudutti di sicurezza di trafficu. Sò un strumentu impurtante per rinfurzà a gestione di u trafficu stradale, riducendu l'accidenti di trafficu, migliurà l'efficienza di l'usu di a strada, è migliurà e cundizioni di u trafficu. Applicabile à i crucivia cum'è a croce è a forma di T, cuntrullata da a macchina di cuntrollu di u trafficu stradale per guidà i veiculi è i pedoni per passà in modu sicuru è ordinatu.
1, segnu di luce verde
U segnu di luce verde hè un segnu di trafficu permessu. Quandu a luce verde hè accesa, i veiculi è i pedoni sò permessi di passà, ma i veiculi chì giranu ùn sò micca permessi d'ostruisce u passaghju di i veiculi diretti è i pedoni.
2, segnu luminosu rossu
U signale luminoso rossu hè un signalu di passaghju assolutamente pruibitu. Quandu a luce rossa hè accesa, ùn hè micca permessu di trafficu. Un veiculu chì gira à diritta pò passà senza obstruisce u passaghju di i veiculi è di i pedoni.
U signale luminoso rossu hè un signalu pruibitu cù un significatu obligatoriu. Quandu u signale hè violatu, u veiculu pruibitu deve fermà fora di a linea di stop. I pedoni pruibiti anu da aspittà per a liberazione nantu à u trotu; u veìculu mutore ùn hè micca permessu di spegne quandu aspetta per a liberazione. Ùn hè micca permessu di guidà a porta. I cunduttori di diversi veiculi ùn sò micca permessi di lascià u veiculu; u giru à manca di a bicicletta ùn hè micca permessu di svià l'esternu di l'intersezzione, è ùn hè micca permessu di utilizà u metudu di turnu à diritta per svià.

3, segnu luminosu giallu
Quandu a luce gialla hè accesa, u veiculu chì hà attraversatu a linea di stop pò cuntinuà à passà.
U significatu di u segnu di luce gialla hè trà u segnu di luce verde è u segnu di luce rossa, sia u latu chì ùn hè micca permessu di passà è u latu chì hè permessu di passà. Quandu a luce gialla hè accesa, hè avvistatu chì u tempu di passaghju di u cunduttore è di i pedoni hè finitu. Prestu serà cunvertitu in una luce rossa. A vittura deve esse parcheggiata daretu à a linea di stop è i pedoni ùn deve micca entre in u crucivia. Tuttavia, se u veiculu attraversa a linea di stop perchè hè troppu vicinu à a distanza di parcheghju, pò cuntinuà à passà. I pedoni chì sò digià stati in u cruciveru duveranu guardà a vittura, o passà u più prestu pussibule, o stà in u locu o vultà à u locu originale.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2019