Culori di i semafori

Semafori intelligentiAttualmente,Semafori LEDIn u mondu sanu si usa u rossu, u giallu è u verde. Sta selezzione hè basata annantu à e pruprietà ottiche è a psiculugia umana. A pratica hà dimustratu chì u rossu, u giallu è u verde, i culori i più faciuli da nutà è cù a più longa portata, rapprisentanu significati specifici è sò i più efficaci cum'è segnali di semaforu. Oghje, u fabricatore di semafori Qixiang furnisce una breve introduzione à sti culori.

(1) Luce rossa: À a listessa distanza, a luce rossa hè a più visibile. Associa ancu psicologicamente u "focu" è u "sangue", producendu cusì un sensu di periculu. Trà tutte e luci visibili, a luce rossa hà a lunghezza d'onda più longa è hè assai suggestiva è faciule da identificà. A luce rossa hà una bassa diffusione in u mediu è una forte capacità di trasmissione. Soprattuttu in i ghjorni di nebbia è quandu a trasmittanza atmosferica hè bassa, a luce rossa hè più facilmente rilevabile. Dunque, a luce rossa hè aduprata cum'è segnale per piantà di passà.

(2) Luce gialla: A lunghezza d'onda di a luce gialla hè seconda solu à u rossu è l'aranciu, è hà una più grande capacità di trasmette a luce. U giallu pò ancu fà chì e persone si sentinu periculose, ma micca cusì forte cum'è u rossu. U so significatu generale hè "periculu" è "prudenza". Hè spessu adupratu per indicà un segnale di "avvertimentu". In i semafori, a luce gialla hè aduprata cum'è segnale di transizione, è a so funzione principale hè di avvisà i cunduttori chì "a luce rossa hè in traccia di lampeggià" è "nisun altru passaghju". Ecc.

(3) Luce verde: A luce verde hè aduprata cum'è signale per "permette u passaghju" principalmente perchè a luce verde hà u megliu cuntrastu cù a luce rossa è hè faciule d'identificà. À u listessu tempu, a lunghezza d'onda di a luce verde hè seconda solu à u rossu, l'aranciu è u giallu, è a distanza di visualizazione hè più longa. Inoltre, u verde face pensà à a ghjente à u verde lussureggiante di a natura, creendu cusì un sensu di cunfortu, tranquillità è sicurezza. A ghjente spessu sente chì u culore verde di i semafori hè bluastru. Questu hè perchè, secondu a ricerca medica, cuncepisce artificialmente una luce verde pò migliurà a discriminazione di u culore di e persone cun carenza di culore.

Culori di i semafori

Perchè aduprà u culore invece di altri segni:

U tempu di reazione di a selezzione di u culore hè rapidu, u culore hà esigenze basse per a visione di u cunduttore, è hè u culore utilizatu da i primisegnali di trafficu.

Perchè aduprà u rossu, u giallu è u verde: I trè culori ponu rapprisintà più cundizioni di trafficu, u rossu è u verde, u giallu è u turchinu sò culori antagonisti chì ùn sò micca faciuli da cunfonde, è u rossu è u giallu anu un significatu culturale d'avvertimentu.

Perchè i semafori sò piazzati da manca à diritta è da cima à fondu: Hè più prubabile chì sia coerente cù a direzzione di l'ordine in a cultura, coerente cù a direzzione di e nostre abitudini linguistiche, è coerente cù a direzzione di a manu dominante di a maiò parte di a ghjente. Chì metudi ponu aiutà à prevene u daltonismu da a guida? Posizionamentu fissu, cambiamentu di a luminosità di u semaforu, è aghjunghjendu blu à u verde.

Perchè certi luci lampeghjanu mentre altri micca ? I luci chì indicanu u flussu di u trafficu ùn anu micca bisognu di lampà; i luci chì avvisanu i cunduttori di u trafficu avanti anu bisognu di lampà.

Perchè u lampeghju attira l'attenzione ? I culori sò più facilmente ricunnisciuti in u campu visuale cintrali, ma menu in u campu visuale perifericu. L'infurmazioni di muvimentu, cum'è u lampeghju, sò più facilmente ricunnisciute è più veloci in u campu visuale perifericu, attirendu una maggiore attenzione.

Per parechji anni,Semafori di Qixiangsò stati largamente aduprati in diversi scenarii, cumprese strade arteriali urbane, autostrade, campus è lochi scenichi, grazia à e so prestazioni stabili, a so longa durata di vita è l'eccellente adattabilità, chì li hà guadagnatu un ricunniscenza unanime da i clienti. Accolgimu u vostru interessu è simu felici di cuntattà ci.


Data di publicazione: 12 d'aostu 2025