In a nostra cità viva, i semafori si ponu vede in ogni locu. I semafori, cunnisciuti cum'è artefatti chì ponu cambià e cundizioni di u trafficu, sò una parte impurtante di a sicurezza stradale. A so applicazione pò riduce assai l'occorrenza di l'accidenti stradali, alleviare e cundizioni di u trafficu è furnisce un grande aiutu per a sicurezza stradale. Quandu e vitture è i pedoni scontranu i semafori, devenu rispettà e so regule di trafficu. Allora, sapete quali sò e regule di i semafori ?
Regule generali per i semafori:
1. Per rinfurzà a gestione di u trafficu urbanu, facilità u trasportu di u trafficu, mantene a sicurezza di u trafficu è risponde à i bisogni di a custruzzione ecunomica naziunale, sò state formulate ste regule.
2. U persunale di l'agenzie, di i militari, di l'urganisazioni, di l'imprese, di e scole, di i cunduttori di veiculi, di i citadini è di tuttu u persunale chì viaghja temporaneamente da è per a cità deve rispettà ste regule è ubbidì à i cumandamenti di a pulizza stradale.
3. U persunale di gestione di i veiculi è i passageri di l'agenzie, di l'armata, di l'urganisazioni, di l'imprese, di e scole è di altri dipartimenti ùn sò micca autorizati à furzà o à cunvince i cunduttori à viulà ste regule.
4. In casu di situazioni micca stipulate in queste regule, i veiculi è i pedoni devenu passà sottu u principiu di ùn impedisce a sicurezza di a strada.
5. I veiculi chì cunducenu, chì inseguenu o cavalcanu bestiame devenu viaghjà à diritta di a strada.
6. Senza u cunsensu di l'uffiziu lucale di sicurezza publica, ùn hè micca permessu d'occupà marciapiedi, strade o altre attività chì ostaculanu u trafficu.
7. À l'intersezione di a ferrovia è di a strada, devenu esse installate installazioni di sicurezza cum'è e barriere di sicurezza.
Regule di i semafori di trafficu:
1. Quandu l'intersezione hè un semaforu à discu chì indica u trafficu:
Quandu scontra un semaforu rossu, a vittura ùn pò andà dritta nè girà à manca, ma pò girà à diritta per passà;
Quandu scontra un semaforu verde, a vittura pò andà dritta, o girà à manca è à diritta.
2. Quandu l'intersezione hè indicata da l'indicatore di direzzione (luce di freccia):
Quandu a luce di direzzione hè verde, hè a direzzione chì pò esse guidata;
Quandu u signale di girata hè rossu, ùn hè micca permessu di guidà in a direzzione.
Quì sopra sò alcune di e regule per i semafori. Vale a pena nutà chì quandu a luce verde di u semaforu hè accesa, i veiculi sò permessi di passà, ma i veiculi chì giranu ùn devenu micca impedisce u passaghju di i pedoni chì vanu dritti; quandu a luce gialla hè accesa, se u veiculu hà attraversatu a linea di stop, pò cuntinuà à passà; rossa. Quandu a luce hè accesa, u trafficu hè pruibitu.
Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2022