
I semafori sò una parte impurtante di i segnali stradali è u linguaghju fundamentale di u trafficu stradale. I semafori sò custituiti da luci rosse (pruibite u passaghju), luci verdi (marcate per u permessu) è luci gialle (marcate per l'avvertimenti). Divisi in: luci di segnalazione per veiculi à motore, luci di segnalazione per veiculi senza motore, luci di segnalazione per passaggi pedonali, luci di segnalazione di corsia, luci indicatrici di direzione, luci di segnalazione à luce intensa, luci di segnalazione per passaggi stradali è ferroviari.
I semafori stradali sò una categuria di prudutti di sicurezza stradale. Sò un strumentu impurtante per rinfurzà a gestione di u trafficu stradale, riduce l'accidenti stradali, migliurà l'efficienza di l'utilizazione di a strada è migliurà e cundizioni di u trafficu. Sò adatti per incroci cum'è cruci è in forma di T, è sò cuntrullati da a macchina di cuntrollu di i semafori stradali per aiutà i veiculi è i pedoni à passà in modu sicuru è ordinatu.
I tipi di semafori includenu principalmente: semafori autostradali, semafori di attraversamentu pedonale (vale à dì semafori), semafori per veiculi senza motore, indicatori di direzione, semafori mobili, luci solari, semafori, caselli autostradali.
Data di publicazione: 16 di ghjugnu 2019