A segnu di limite di velocità avantiindica chì in a sezione di strada da questu segnu à u prossimu segnu chì indica a fine di u limite di velocità o un altru segnu cù un limite di velocità differente, a velocità di i veiculi à motore (in km/h) ùn deve micca superà u valore indicatu nantu à u segnu. I segnali di limite di velocità sò piazzati à l'iniziu di a sezione di strada induve sò richieste restrizioni di velocità, è u limite di velocità ùn deve esse inferiore à 20 km/h.
Scopu di i limiti di velocità:
I veiculi à motore ùn devenu micca superà u limite di velocità massima indicatu da u segnale di limite di velocità in avanti. Nantu à e sezioni di strada senza segnali di limite di velocità in avanti, una velocità sicura deve esse mantenuta.
Cunduce di notte, nantu à sezzioni stradali propense à accidenti, o in cundizioni climatiche cum'è timpeste di sabbia, grandine, pioggia, neve, nebbia o cundizioni di ghiaccio, a velocità deve esse ridutta.
L'eccessu di velocità hè una causa cumuna d'accidenti stradali. U scopu di i limiti di velocità in autostrada hè di regulà a velocità di i veiculi, riduce e differenze di velocità trà i veiculi è assicurà a sicurezza di guida. Hè un metudu chì sacrifica l'efficienza per a sicurezza, ma hè ancu una di e misure di sicurezza più impurtanti trà parechje misure di gestione di u trafficu.
Determinazione di i limiti di velocità:
L'osservazioni suggerenu chì l'usu di a velocità operativa cum'è limite di velocità hè ragiunevule per e sezioni stradali generali, mentre chì a velocità di cuncepimentu pò esse aduprata cum'è limite di velocità per e sezioni stradali speciali. I limiti di velocità devenu rispettà quelli esplicitamente stipulati da e lege è i regulamenti di u trafficu. Per l'autostrade cù cundizioni di trafficu eccessivamente cumplesse o sezioni propense à incidenti, i limiti di velocità inferiori à a velocità di cuncepimentu ponu esse scelti in basa à l'analisi di a sicurezza stradale. A differenza di limiti di velocità trà e sezioni stradali adiacenti ùn deve micca superà i 20 km/h.
In quantu à l'installazione di i segnali di limitazione di velocità, si deve nutà i seguenti:
① Per e sezzioni stradali induve e caratteristiche di l'autostrada o di l'ambiente circundante anu subitu cambiamenti significativi, i segnali di limite di velocità in avanti devenu esse rivalutati.
② I limiti di velocità devenu generalmente esse multipli di 10. Limità a velocità hè essenzialmente un'azione di gestione; u prucessu decisionale richiede di valutà è ghjudicà l'impurtanza di a sicurezza, l'efficienza è altri fattori, è ancu a fattibilità di l'implementazione. U limite di velocità finale determinatu riflette i desideri di u guvernu è di u publicu.
Siccomu diverse agenzie chì stabiliscenu i limiti di velocità consideranu pesi diversi di i fattori chì influenzanu i limiti di velocità, o utilizanu diversi metudi di verificazione tecnica, ponu qualchì volta accade valori di limiti di velocità diversi. Dunque, ùn ci hè micca un limite di velocità "currettu"; solu un limite di velocità ragiunevule accettabile per u guvernu, l'unità di gestione è u publicu. I segnali di limiti di velocità devenu esse installati dopu l'approvazione di l'autorità competente.
Sezzioni di Limite di Velocità Cumuni:
1. Lochi adatti dopu à a corsia di accelerazione à l'entrata di e autostrade è di e strade di Classe I;
2. Sezzioni induve l'accidenti stradali si verificanu spessu per via di a velocità eccessiva;
3. Curve strette, sezioni cù visibilità limitata, sezioni cù cattive cundizioni stradali (cumpresi danni à a strada, accumulazione d'acqua, scivolosità, ecc.), lunghe pendenze ripide è sezioni periculose à fiancu di strada;
4. Sezzioni cù interferenza laterale significativa da veiculi senza motoru è bestiame;
5. Sezzioni significativamente affettate da cundizioni climatiche particulari;
6. Sezzioni di autostrade à tutti i livelli induve l'indicatori tecnichi sò cuntrullati da a velocità di cuncepimentu, sezzioni cù velocità inferiori à i limiti specificati in e specificazioni di cuncepimentu, sezzioni cù visibilità insufficiente è sezzioni chì passanu per paesi, cità, scole, mercati è altre zone cù un trafficu pedonale elevatu.
Posizionamentu di u segnu di limite di velocità in avanti:
1. I segnali di limite di velocità ponu esse piazzati parechje volte à l'entrate è à l'intersezioni di e strade principali, di e strade principali di Classe I chì servenu cum'è linee principali, di e strade principali urbane è di altri lochi induve i cunduttori devenu esse ricurdati.
2. I segnali di limite di velocità devenu esse installati separatamente. Oltre à i segnali di limite di velocità minima è i segnali ausiliari, nisun altru segnu deve esse attaccatu à u palu di u segnale di limite di velocità.
3. Segnali di limite di velocità in zonadevenu esse rivolti à i veiculi chì s'avvicinanu à a zona è esse piazzati in un locu ben visibile prima di entre in a zona di velocità limitata.
4. I segnali di fine di limite di velocità di a zona devenu esse orientati versu i veiculi chì lascianu a zona, rendenduli facilmente visibili.
5. A diffarenza di limitu di velocità trà a linea principale è e rampe autostradali è e strade urbane ùn deve esse più di 30 km/h. Se a lunghezza permette, si deve aduprà una strategia di limitu di velocità à livelli.
Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2025

