Perchè i semafori lampeggianti di u trafficu anu sceltu i trè culori rossu, giallu è verde?

A luce rossa hè "stop", a luce verde hè "via", è a luce gialla hè accesa "via prestu". Questa hè una formula di trafficu chì avemu memorizatu dapoi a zitiddina, ma sapete perchèluce di trafficu lampeggiantesceglie u rossu, u giallu è u verde invece di altri culori?

Luce di trafficu lampeggiante

Culore di i luci di trafficu chì lampeghjanu

Sapemu chì a luce visibile hè una forma d'onde elettromagnetiche, chì hè a parte di u spettru elettromagneticu chì pò esse percepita da l'ochju umanu. Per a stessa energia, più longa hè a lunghezza d'onda, menu hè prubabile ch'ella si sparghji, è più luntanu viaghja. E lunghezze d'onda di l'onde elettromagnetiche chì l'ochji di a ghjente cumuna ponu percepisce sò trà 400 è 760 nanometri, è e lunghezze d'onda di a luce di diverse frequenze sò ancu diverse. Trà elle, a gamma di lunghezze d'onda di a luce rossa hè 760 ~ 622 nanometri; a gamma di lunghezze d'onda di a luce gialla hè 597 ~ 577 nanometri; a gamma di lunghezze d'onda di a luce verde hè 577 ~ 492 nanometri. Dunque, ch'ella sia un semaforu circulare o un semaforu à freccia, i semafori lampeggianti saranu disposti in l'ordine di rossu, giallu è verde. A cima o a sinistra deve esse una luce rossa, mentre chì a luce gialla hè in u mezu. Ci hè una ragione per questu arrangiamentu - se a tensione hè instabile o u sole hè troppu forte, l'ordine fissu di i segnali luminosi hè più faciule da identificà per u cunduttore, in modu da assicurà a sicurezza di guida.

Storia di i semafori lampeggianti

I primi semafori lampeggianti sò stati cuncipiti per i treni piuttostu chè per e vitture. Siccomu u rossu hà a lunghezza d'onda più longa in u spettru visibile, pò esse vistu più luntanu chè l'altri culori. Dunque, hè adupratu cum'è semaforu di segnalazione per i treni. À u listessu tempu, per via di e so caratteristiche attraenti, parechje culture consideranu u rossu cum'è un segnu d'avvertimentu di periculu.

U verde hè secondu solu à u giallu in u spettru visibile, ciò chì ne face u culore u più faciule da vede. In i primi semafori ferroviari, u verde rapprisentava à l'origine "avvertimentu", mentre chì l'incolore o u biancu rapprisentava "tuttu u trafficu".

Sicondu "Railway Signals", i culori alternativi originali di i segnali luminosi di e ferrovie eranu bianchi, verdi è rossi. Una luce verde signalava un avvertimentu, una luce bianca signalava chì era sicuru di parte, è una luce rossa signalava "fermà è aspittà", cum'è avà. Tuttavia, in usu reale, i segnali luminosi culurati di notte sò assai evidenti contr'à l'edificii neri, mentre chì i luci bianche ponu esse integrati cù tuttu. Per esempiu, a luna cumuna, e lanterne è ancu e luci bianche ponu esse integrate cun ella. In questu casu, hè assai prubabile chì u cunduttore pruvuchi un accidente perchè ùn pò micca distingue chjaramente.

L'invenzione di u semaforu giallu hè relativamente tardi, è u so inventore hè u cinese Hu Ruding. I primi semafori avianu solu dui culori, rossu è verde. Quandu Hu Ruding studiava in i Stati Uniti in i so primi anni, camminava per strada. Quandu u semaforu verde s'hè accesu, stava per andà avanti quandu una vittura chì girava hè passata accantu à ellu, spaventendulu fora di a vittura. In un sudore fretu. Dunque, li hè venuta l'idea di utilizà un semaforu giallu, vale à dì un giallu d'alta visibilità cù una lunghezza d'onda visibile seconda solu à u rossu, è stà in a pusizione di "avvertimentu" per ricurdà à a ghjente u periculu.

In u 1968, l'"Accordu nantu à a Circulazione Stradale è i Segnali Stradali" di e Nazioni Unite hà stipulatu u significatu di i diversi semafori lampeggianti. Frà elli, a luce indicatrice gialla hè aduprata cum'è segnale d'avvertimentu. I veiculi chì si trovanu di fronte à a luce gialla ùn ponu micca attraversà a linea di stop, ma quandu u veiculu hè assai vicinu à a linea di stop è ùn pò micca piantà in modu sicuru in tempu, pò entre in l'intersezione è aspittà. Da tandu, sta regulazione hè stata aduprata in tuttu u mondu.

Quì sopra hè u culore è a storia di i luci di trafficu lampeggianti, sè site interessatu à a luce di trafficu lampeggiante, benvenuti à cuntattàpruduttore di luci di trafficu lampeggiantiQixiang àleghje di più.


Data di publicazione: 17 di marzu di u 2023