Recentemente, parechji cunduttori anu scupertu chì in certi intersezioni in a zona urbana, a luce gialla di u semaforu hà cuminciatu à lampà continuamente à mezanotte. Pensavanu chì era un malfunzionamentu di uluce di signaleIn fatti, ùn era micca u casu. significa. A pulizza di u trafficu di Yanshan hà utilizatu e statistiche di u trafficu per cuntrullà u lampeghju cuntinuu di e luci gialle in certi intersezioni durante u periodu di notte da 23:00 à 5:00, riducendu cusì u tempu di parcheghju è d'attesa per i semafori rossi. Attualmente, l'intersezioni chì sò state cuntrullate includenu più di una decina d'intersezioni, cumprese Ping'an Avenue, Longhai Road, Jingyuan Road è Yinhe Street. In u futuru, l'aghjustamenti currispondenti di aumentu o diminuzione saranu fatti secondu e cundizioni d'usu effettive.
Chì significa quandu a luce gialla cuntinueghja à lampà?
U "Regolamentu per l'Implementazione di a Legge di Sicurezza Stradale di a Republica Populare Cinese" stipula:
Articulu 42 L'avvertimentu lampeggianteluce di signalehè una luce gialla chì lampeggia continuamente, chì ricorda à i veiculi è à i pedoni di fà attenzione quandu passanu, è di passà dopu avè cunfirmatu a sicurezza.
Cumu procedere quandu a luce gialla cuntinueghja à lampà à l'intersezione?
U "Regolamentu per l'Implementazione di a Legge di Sicurezza Stradale di a Republica Populare Cinese" stipula:
Articulu 52 Quandu un veiculu à motore passa per una intersezione chì ùn hè micca cuntrullata da semafori o cumandata da a pulizza stradale, deve rispettà e seguenti disposizioni in più di e disposizioni di i punti (2) è (3) di l'articulu 51:
1. Induve ci sòsegnali stradaliè marcature da cuntrullà, lasciate chì u partitu cù priorità vada prima;
2. S'ellu ùn ci hè micca un segnu di trafficu o un cuntrollu di linea, fermatevi è fighjatevi intornu prima di entre in l'intersezione, è lasciate passà prima i veiculi chì venenu da a strada bona;
3. I veiculi motorizzati chì giranu lascianu a piazza à i veiculi dritti;
4. Un veiculu à motore chì gira à diritta è chì viaghja in a direzzione opposta lascia a strada à un veiculu chì gira à manca.
Articulu 69 Quandu un veiculu senza motore passa per una intersezione chì ùn hè micca cuntrullata da semafori o cumandata da a pulizza stradale, deve rispettà e disposizioni di i punti (1), (2) è (3) di l'articulu 68. , devenu ancu esse rispettate e seguenti disposizioni:
1. Induve ci sòsegnali stradaliè marcature da cuntrullà, lasciate chì u partitu cù priorità vada prima;
2. S'ellu ùn ci hè micca un segnu di trafficu o un cuntrollu di linea, guidate pianu pianu fora di l'intersezione o fermatevi è fighjatevi intornu, è lasciate passà prima i veiculi chì venenu da a strada bona;
3. Un veiculu senza motore chì gira à diritta è chì viaghja in a direzzione opposta lascia a strada à un veiculu chì gira à manca.
Dunque, ùn importa micca s'è i veiculi à motore, i veiculi senza motore o i pedoni passanu per l'intersezione induve a luce gialla cuntinueghja à lampà, devenu fà attenzione à a guardia è passà dopu avè cunfirmatu a sicurezza.
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2022