Un metudu per predichendu u periodu di cambiamentu di i signali di trafficu stradale

A sentenza "stop at the red light, go at the green light" hè chjaru ancu à i kindergartens è i studienti di a scola primaria, è riflette chjaramente i bisogni di l'indicazione di u segnu di u trafficu stradale nantu à i veiculi è i pedoni.A so lampadina di signale di u trafficu stradale hè a lingua basica di u trafficu stradale, è u dirittu di u trafficu di u trafficu in diverse direzzione pò esse aghjustatu da a separazione di u tempu è di u spaziu.À u listessu tempu, hè ancu una facilità di sicurezza di u trafficu stradale per aghjustà u flussu di trafficu di e persone è di i veiculi à l'intersezzione di u livellu o a seccione di strada, regulà l'ordine di u trafficu stradale è assicurà a sicurezza di u trafficu.Allora cumu pudemu predichendu u ciculu di cambiamentu di i signali di trafficu stradale quandu andemu o caminemu?

Semaforu

Un metudu per predice un periodu di cambiamentu di un signalu di trafficu stradale
Prima di a previsione
Hè necessariu d'osservà i cambiamenti di i signali di u trafficu stradale in anticipu (se pussibule, vede 2-3 signal lights) è cuntinuà à observà.Mentre osservà, duvete ancu attentu à e cundizioni di u trafficu circundante.
Quandu a previsione
Quandu u segnu di u trafficu stradale hè osservatu da una distanza, u ciculu di u prossimu cambiamentu di signale deve esse previstu.
1. Luce di signale verde hè accesa
Ùn pudete micca esse capace di passà.Duvete esse prontu à rallentà o piantà in ogni mumentu.
2. A lumera di signale gialla hè accesa
Determina s'ellu si avanza o si ferma secondu a distanza è a velocità à l'intersezzione.
3. La luce di signale rossa hè accesa
Quandu a luce rossa hè accesa, predichendu u tempu quandu diventa verde.Per cuntrullà a velocità adatta.
L'area gialla hè a zona induve hè difficiule di determinà s'ellu si avanza o si ferma.Quandu si passa per una intersezzione, duvete sempre esse cuscenti di questa zona è fate un ghjudiziu currettu secondu a velocità è altre cundizioni.
Mentre aspetta
In u prucessu d'aspittà chì u segnu di u trafficu stradale è a luce verde per andà, avete sempre attentu à i luci di signale in u fronte è u latu di l'intersezzione è a situazione dinamica di i pedoni è altri veiculi.
Ancu s'è a luce verde hè accesa, pò ancu esse pedoni è veiculi chì ùn prestanu micca attenzione à i signali di u trafficu stradale nantu à u passaghju.Per quessa, l'attenzione deve esse pagatu quandu passa.
U cuntenutu di sopra hè u metudu di predichendu u periodu di cambiamentu di u segnu di u trafficu stradale.Prevenendu u periodu di cambiamentu di u segnu di u trafficu stradale, pudemu assicurà megliu a nostra propria sicurità.


Tempu di Postu: Aug-25-2022