Vantaghji di semafori LED

I semafori LED annunzianu un culore unicu chì furnisce i culori rossi, gialli è verdi facili da ricunnosce. In più, hà una luminosità alta, un cunsumu d'energia bassu, una longa vita, un start-up rapidu, una putenza bassa, senza strobe, è hè ùn hè micca faciule. A fatigue visuale visuale si trova, chì hè favurevule à a prutezzione di l'ambiente è altri vantaghji. Pò esse riparatu per parechji anni senza alcuna riparazione, chì riduce assai i costi di mantenimentu.

1. Bona Visibilità:I semafori di signali di trafficu Led ponu mantene una bona visibilità è indicatori di prestazione in cundizioni climatichi severi, cum'è l'illuminazione cuntinua, a pioggia, a polvera è cusì. A luce annunziata da i semafori Led hè monocromaticu, cusì ùn ci hè bisognu di utilizà chips di culore per generà rossu. , culori di signali gialli è verdi;I semafori Led dichjaranu a luce cù direzzione è un certu angolo di divergenza, chì pò abbandunà a tradizione. I specchi asferici usati in i semafori di signali. Questa funzione di i semafori Led gestisce l'illusione di luci di signali tradiziunali (cunnisciutu cum'è falsi apparenza) è i prublemi di sbiadimentu di u culore. , migliurà l'efficienza di a luce.

2. Risparmio di energia:U vantaghju di a surgente di semafori Led in u risparmiu d'energia hè assai notevule. Una di e so caratteristiche notevuli hè u cunsumu d'energia bassu, chì hè assai significativu per l'usu di lampi. i luci diventanu luce visibile, paragunatu à u 80% di i lampadini incandescenti sò persu di calore, finu à chì u 20% diventanu luce visibile.

https://www.yzqxtraffic.com/led-traffic-light/

3. Calore bassu:I semafori Led sò cunvertiti direttamente in fonte di luce da l'energia elettrica, u calore generatu hè estremamente bassu, quasi senza calore. I semafori Led ponu esse rinfriscati per evità brusture è longevità.

4. Long Life:L'ambiente di travagliu di a lampada hè relativamente severu, severu u friddu è u calore, u sole è a pioggia, cusì i requisiti di affidabilità di e lampade sò più alti. L'aspettativa di vita media di una lampadina incandescente ordinaria hè di 1000 h, è a vita media di una lampadina bassa. U bulbu di tungstenu alogenu di tensione hè 2000h, chì si traduce in alti costi di mantenimentu.


Tempu di Postu: Dec-13-2022