Vantaghji di i semafori solari mobili

A luce di signale solare mobile hè una luce di signale di emergenza solare mobile è liftable, chì ùn hè micca solu cunvene, mobile è liftable, ma ancu assai amichevule per l'ambiente.Adopta dui metudi di carica di energia solare è batteria.A più impurtante, hè simplice è faciule d'operà, è u locu di cunfigurazione pò esse sceltu secondu i bisogni attuali, è a durata pò esse aghjustata secondu u flussu di trafficu.

Hè adattatu per u cumandamentu d'emergenza di veiculi è pedoni in intersezioni di strade urbane, intersezioni di energia o luci di custruzzione.Sicondu e diverse cundizioni geugrafiche è climatichi, l'aumentu è a caduta di e luci di signale ponu esse ridutte, è i luci di signale ponu esse spustati arbitrariamente è posti in diverse intersezioni d'emergenza.

Vantaghji di i semafori solari mobili:

1. Bassu cunsumu d'energia: Paragunatu cù e fonti di luce tradiziunali (cum'è lampade incandescente è lampade alogeni di tungstenu), hà i vantaghji di u cunsumu di energia bassu è u risparmiu d'energia per via di l'usu di LED cum'è fonti di luce.

2. Longa vita di serviziu di semafori d'urgenza: a vita di u LED hè di 50 000 ore, chì hè 25 volte quella di luci incandescenti, chì riduce assai u costu di mantenimentu di luci di signale.

3. U culore di a fonte di luce hè pusitivu: a fonte di luce LED stessu pò emette a luce monocromatica necessaria per u signale, è a lente ùn hà micca bisognu di aghjunghje culore, per quessa, ùn pruvucarà micca u culore di a lente per fade.
I difetti.

4. Intensità: e fonti di luce tradiziunali (cum'è lampade incandescent, lampade alogene) deve esse equipate di riflettori per ottene una distribuzione di luce megliu, mentre chì i semafori LED utilizanu
Luce diretta, ùn ci hè micca una tale situazione, cusì a luminosità è a gamma sò significativamente migliurate.

5. Funziunamentu simplice: Ci sò quattru roti universali à u fondu di u carru di luce solare mobile, è unu pò guidà u muvimentu;a machina cuntrollu signali trafficu adopra un numeru di multi-canale
Cuntrolu multi-periodu, faciule d'operare.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022