Analisi di a strategia di cuntrollu di lampi di nebbia à alta velocità

L'autostrada hà e caratteristiche di veloce veloce, grande flussu, chjusu cumpletu, intercambiu pienu, etc. Hè necessariu chì u veiculu ùn deve micca rallentà è si ferma arbitrariamente.Tuttavia, una volta chì u clima nebbioso si trova nantu à l'autostrada, a visibilità di a strada hè ridutta, chì ùn solu riduce a capacità di ricunniscenza visuale di u cunduttore, ma ancu causa a fatigue psicologica di u cunduttore, u ghjudiziu faciule è l'errori di operazione, è poi porta à gravi accidenti di trafficu chì implicanu parechji veiculi. scontri in daretu.

A mira à l'accidenti di nebbia di l'autostrada, u sistema di surviglianza di sicurezza di l'area di nebbia hè stata pagata sempre più attente.Frà elli, a luce di alta luminosità di a strada cum'è u sottosistema d'indicazione di u contornu di a strada pò induce in modu efficace u flussu di trafficu in tempu nebbia.

A luce di nebbia ad alta velocità hè u dispusitivu di induzione di sicurezza di guida nantu à l'autostrada nebbiosa.A strategia di cuntrollu di a luce di nebbia d'alta velocità:

A strategia di cuntrollu di luci di nebbia à alta velocità determina a distribuzione luminosa di luci di nebbia in l'area di nebbia di l'autostrada in diversi spazii è tempi, chì hè a basa per l'impostazione di luci esposti.A strategia di cuntrollu di luci à alta velocità selezziunà principarmenti u modu di lampamentu è u modu di cuntrollu di luci di nebbia d'alta velocità secondu u flussu di trafficu è l'allineamentu di a strada.

1. A manera chì u lume lampeghja
Flickering casuale: Ogni luce lampeghja secondu u so propiu metudu stroboscopicu.
Lampe simultaneamente: Tutte e luci lampanu à a stessa frequenza è à u stessu intervallu.
Hè ricumandemu à aduprà u metudu flickering aleatoriu, è u metudu di cuntrollu di flickering simultanea pò esse aduttatu in a seccione di strada chì hà bisognu di u paisaghju stradale.

2. Metudu di cuntrollu
Determinà a luminosità è a frequenza di lampeggiamentu di i fanali di nebbia secondu a visibilità differente è e diverse pusizioni di l'area di nebbia, in modu chì u costu di l'alimentazione in u periodu dopu hè più bassu, in modu di risparmià energia è risparmià energia per ottene u scopu di guida ottima di guida.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022