Classificazione di i pali luminosi di signale

I pali di signale, cum'è u nome implica, riferite à a stallazione di pali di semafori.Per permette à i principianti di avè una cunniscenza intuitiva di i poli di luce di signale, oghje ampararaghju i principii di i poli di luce di signale cun voi.Avemu da amparà da parechji sfarenti.Analizà da l'aspettu.
Da a funzione, pò esse divisu in: pole luci di signali di veìculu di mutore, palu di luce di signali di veiculi non-motor, polu di luce di signali di pedone.

Da a struttura di u produttu, si pò esse divisu in: tippu di culonna signal light polu, tippu cantileverpalo di luce di signale, palo di luce di signale di tippu gantry, palu di luce di signale integratu.

Si pò esse divisu in: ottagonale pole luce di signali di piramide, pole ottagonale piatta di signale di luce pole, palu di segnali di segnali cònicu, uguali di diametru tubu quadratu palu di segnali di luce, pole rettangulari di segnali di tubu quadratu, palu di luce di signale di tubu tondu di uguali diametru.

Da l 'apparizione, si pò esse divisu in: L-shaped cantilever signal light polu, T-shaped cantilever signal light pole, F-shaped cantilever signal light polu, frame signal light polu, cantilever signal light pole spiciali.

Pudete cunghjuntà i pali di luce di signale chì vede in a vostra vita di ogni ghjornu, cuntattate è osservà più, è pudete masterizà rapidamente una cunniscenza basica dipali di luce di signale.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023