I semafori esistenu per rende i veiculi chì passanu più ordinati, per assicurà a sicurezza di u trafficu, è i so dispositivi anu certi criteri. Per fà ci sapè di più nantu à stu pruduttu, introducemu l'orientazione di i semafori.
Requisiti di orientazione di i dispositivi di segnalazione stradale
1. L'orientazione di u dispusitivu per guidà u signale di trafficu di u veiculu à motore deve esse tale chì l'asse di riferimentu sia parallelu à u terrenu, è u pianu verticale di l'asse di riferimentu passi per u puntu cintrali 60 metri daretu à a corsia di parcheghju di l'autostrada cuntrullata.
2. L'orientazione di i veiculi micca motorizzatisemaforu di segnalazione stradaledeve esse tale chì l'asse di riferimentu sia parallelu à u terrenu è u pianu verticale di l'asse di riferimentu passi per u puntu cintrali di a linea di parcheghju cuntrullata di veiculi senza motori.
3. A direzzione di u dispusitivu di signalazione stradale di u passaghju pedonale deve esse tale chì l'asse di riferimentu sia parallelu à u terrenu è u pianu verticale di l'asse di riferimentu passi per u puntu mediu di a linea di cunfine di u passaghju pedonale cuntrullatu.
Data di publicazione: 21 di ferraghju 2023