Requisiti di Orientazione di u Dispositiu Per i Semafori

I semafori esistenu per fà i veiculi chì passanu più ordinati, per assicurà a sicurità di u trafficu, è i so dispusitivi anu certi criteri.Per fà sapè più nantu à stu pruduttu, intruducemu l'orientazione di i semafori.
Esigenze d'orientazione di u dispositivu di u trafficu

1. L'orientazione di u dispusitivu per guidà u segnu di u trafficu di u veiculu di u mutore deve esse tale chì l'assi di riferimentu hè parallelu à a terra, è u pianu verticale di l'assi di riferimentu passa per u puntu centru 60 metri daretu à a strada di parcheghju di l'. autostrada cuntrullata.

2. L'orientazione di i non-motorizedsemaforo di trafficudeve esse tali chì l'assi di riferimentu hè parallelu à a terra è u pianu verticale di l'assi di riferimentu passa per u puntu cintrali di a linea di parcheghju cuntrullata non motorizzata.

3. A direzzione di u dispusitivu di signali di trafficu di u cruciveru deve esse cusì chì l'assi di riferimentu hè parallelu à a terra è u pianu verticale di l'assi di riferimentu passa per u puntu mediu di a linea di frontiera di u cruciveru cuntrullatu.


Tempu di Postu: Feb-21-2023