Storia di i semafori

A ghjente chì cammina per strada hè avà abituata à seguità l'istruzzioni disemaforiper passà ordinatamente per l'intersezioni. Ma avete mai pensatu à quale hà inventatu u semaforu? Sicondu i registri, un semaforu in u mondu hè statu utilizatu in u distrettu di Westmeister di Londra, Inghilterra in u 1868. I semafori à quellu tempu eranu solu rossi è verdi, è eranu accesi cù gas.

Ùn hè statu chè in u 1914 chì i semafori di l'interruttori elettrici sò stati aduprati in Cleveland, Ohio. Stu dispusitivu hà messu e basi per a mudernasignali di cummandu di u trafficuQuandu u tempu hè ghjuntu in u 1918, i Stati Uniti anu stallatu un signale stradale tricolore mundiale nantu à una torre alta in a Quinta Avenue in New York City. Hè statu un Cinese chì hà prupostu l'idea di aghjunghje semafori gialli à i semafori rossi è verdi originali.

Stu Cinese si chjama Hu Ruding. À quellu tempu, hè andatu in i Stati Uniti cù l'ambizione di "salvà scientificamente u paese". Hà travagliatu cum'è impiegatu di a General Electric Company, induve l'inventore Edison era u presidente. Un ghjornu, stava à un incrociu trafficatu aspittendu un segnale di luce verde. Quandu hà vistu un semaforu rossu è stava per passà, una vittura chì girava hè passata cù un gridu, spaventendulu à sudori freddi. Di ritornu à u dormitoriu, hà riflettutu più è più volte è infine hà pensatu à aghjunghje un segnale giallu trà i semafori rossi è verdi per ricurdà à a ghjente di fà attenzione à u periculu. A so pruposta hè stata subitu affirmata da e parti interessate. Dunque, i semafori rossi, gialli è verdi sò una famiglia cumpleta di segnali di cummandu, chì coprenu i campi di u trasportu terrestre, marittimu è aereu in tuttu u mondu.

I seguenti punti impurtanti in u tempu per u sviluppu disemafori:
-In u 1868, un semaforu mundiale hè natu in u Regnu Unitu;
-In u 1914, i semafori cuntrullati elettronicamente sò apparsi per a prima volta in e strade di Cleveland, Ohio;
-In u 1918, i Stati Uniti eranu dotati di un signale stradale manuale à trè culori rossu, giallu è verde nantu à a Quinta Avenue;
-In u 1925, Londra, Regnu Unitu hà introduttu luci di segnalazione à trè culori, è una volta hà utilizatu luci gialle cum'è "luci di preparazione" prima di e luci rosse (prima di questu, i Stati Uniti utilizavanu luci gialle per indicà a svolta di e vitture);
-In u 1928, i primi semafori di a Cina sò apparsi in a Cuncessione Britannica di Shanghai. I primi semafori di Pechino sò apparsi in Xijiaomin Lane in u 1932.
-In u 1954, l'antica Germania Federale hà utilizatu per a prima volta u metudu di cuntrollu di linea di pre-signale è indicazione di velocità (Pechino hà utilizatu una linea simile per cuntrullà i semafori in ferraghju 1985).
-In u 1959, sò nati i semafori cuntrullati da zone informatiche.
Finu à avà, i semafori sò stati relativamente perfetti. Ci sò vari tipi di semafori, semafori à schermu pienu, semafori à freccia, semafori pedonali dinamici, semafori, ecc., "Semafori rossi fermati, semafori verdi" per prutege i nostri viaghji inseme.


Data di publicazione: 09 dicembre 2022