Storia di i semafori

E persone chì camminanu in a strada sò avà abituati à seguità l'istruzzioni disemaforiper passà in ordine per intersezzione.Ma avete mai pensatu à quale hà inventatu u semaforu ?Sicondu i registri, un semaforu in u mondu hè stata utilizata in u distrittu Westmeister di Londra, l'Inghilterra in u 1868. I semafori in quellu tempu eranu solu rossi è verdi, è eranu illuminati cù gas.

Ùn era micca finu à u 1914 chì i semafori di i switches elettrici sò stati utilizati in Cleveland, Ohio.Stu dispusitivu hà stabilitu i fundamenti per u mudernusignali di cumandamentu di trafficu.Quandu u tempu intrutu in u 1918, i Stati Uniti stallanu un signalu di trafficu globale tricolore nantu à una torre alta nantu à a Quinta Avenue in New York City.Era un Cinese chì hà prupostu l'idea di aghjunghje lumi di signali gialli à i luci di signali rossi è verdi originali.

Stu Cinese hè chjamatu Hu Ruding.À quellu tempu, si n'andò in i Stati Uniti cù l'ambizione di "scientificu salvà u paese".Hà travagliatu cum'è un impiigatu di General Electric Company, induve l'inventore Edison era u presidente.Un ghjornu, stava in una intersezzione occupata aspittendu un signalu di luce verde.Quandu hà vistu un lume rossu è stava per passà, una vittura chì girava passava cù un gridu, spavintendulu à sudori friddi.Riturnà à u dormitoriu, hà meditatu una volta è più volte è, infine, hà pensatu à aghjunghje una luce di signale gialla trà e luci rosse è verdi per ricurdà à a ghjente di attentu à u periculu.A so pruposta hè stata immediatamente affirmata da i partiti pertinenti.Dunque, i luci di signali rossi, gialli è verdi sò una famiglia cumpleta di signali di cumanda, chì copre i campi di trasportu di terra, mare è aereu in tuttu u mondu.

I seguenti punti di tempu impurtanti per u sviluppu disemafori:
-In u 1868, un semaforo mundiale hè natu in u Regnu Unitu;
-In u 1914, i semafori cuntrullati elettronicamente apparsu prima in i carrughji di Cleveland, Ohio;
-In u 1918, i Stati Uniti eranu furnuti cù un signalu di trafficu manuale tricolore rossu, giallu è verde nantu à a Quinta Avenue;
-In u 1925, Londra, Regnu Unitu introduttu luci di signali tri-culore, è una volta usatu luci gialli comu "luci preparazione" nanzu luci rossi (prima di stu, i Stati Uniti usavanu luci gialli à indicà viratu vittura);
-In u 1928, i primi semafori di a Cina apparsu in a Cuncessione Britannica in Shanghai.I primi semafori di Pechino apparsu in Xijiaomin Lane in u 1932.
-In u 1954, l'antica Germania Federale prima utilizatu u metudu di cuntrollu di linea di pre-signale è indicazione di velocità (Beijing hà utilizatu una linea simile per cuntrullà i semafori in February 1985).
-In u 1959 sò nati i semafori cuntrullati da i lochi di l’informatica.
Finu a ora, i semafori sò stati relativamente perfetti.Ci sò parechji tippi di semafori, semafori di schernu pienu, semafori di freccia, semafori dinamichi di pedoni, semafori, etc. , "I semafori rossi si fermanu, i luci verdi" per prutege u nostru viaghju inseme.


Tempu di Postu: Dec-09-2022