Cumu stabilisce i semafori solari?

U signali di u trafficu di u sole hè cumpostu di rossu, giallu è verde, ognuna di quale rapprisenta un certu significatu è hè aduprata per guidà u passaghju di i veiculi è i pedoni in una certa direzzione.Allora, chì intersezzione pò esse furnitu cù un signal light?

1. Quandu si stabilisce u segnu di u trafficu di u sole, trè cundizioni di intersezzione, seccione di strada è traversata sò cunsiderate.

2. A stallazione di lumi di signali di intersezzione deve esse cunfirmata secondu e cundizioni di forma di intersezzione, flussu di trafficu è accidenti di trafficu.In generale, pudemu stabilisce lumi di signalazione è l'equipaggiu di supportu currispondente dedicatu à guidà u passaghju di i veiculi di trasportu publicu.

Semaforu

3. L'installazione di i luci di signali di u trafficu di l'energia solare deve esse cunfirmata secondu u flussu di trafficu è e cundizioni d'accidenti di trafficu di a seccione di strada.

4. A lampa di signale di cruciamentu deve esse stallatu à u cruciamentu.

5. Quandu si stallanu luci di signali di u trafficu di u sole, duvemu attente à a stallazione di i segni di u trafficu currispundenti, a marcatura di u trafficu è l'equipaggiu di surviglianza di a tecnulugia di u trafficu.

I semafori solari ùn sò micca stallati à vuluntà.Puderanu esse stabilitu solu finu à ch'elli scontranu e cundizioni sopra.Altrimenti, i cunfitturi di trafficu seranu furmati è l'effetti avversi seranu causati.


Tempu di post: Aug-19-2022