Errore di stallazione di semafori solari

Cum'è un pruduttu di prutezzione di l'ambiente, i semafori solari sò largamente usati in e strade di trafficu di ogni ghjornu.Tuttavia, assai pirsuni hannu certu preghjudiziu contru à stu pruduttu, cum'è l 'effettu di u so usu ùn hè cusì ideale.In fatti, questu hè prubabilmente causatu da u metudu di stallazione sbagliatu, cum'è micca illuminazione o illuminazione per un pocu tempu.Allora u seguitu hè una introduzione dettagliata à i 7 errori cumuni di stallazione di semafori solari.

1. Allargà a linea di cunnessione di pannelli solari à vuluntà

In certi lochi, per via di l'interferenza di installà pannelli solari, separà i pannelli da i lumi per una longa distanza è poi cunnetta cù un filu di dui core acquistatu aleatoriamente in u mercatu.A causa di a qualità generale di filu stessu nantu à u mercatu ùn hè micca assai bonu è a distanza di a linea hè assai longa è a perdita di a linea hè assai grande, cusì l'efficienza di carica serà ridutta assai è poi porta à u tempu di luce di u segnu di u trafficu sulari. hè affettatu.

2. Bassu efficienza carica di pannelli solari

U currettu Angle adjustment di u panel sulari deve seguità i principii sèmplice cum'è u sole direttu nantu à u panel sulari, cusì u so efficienza carica hè grande;L'angolo di inclinazione di pannelli solari in diverse lochi ponu riferite à a latitudina lucale, è aghjustà l'angolo di inclinazione di pannelli di signali di u trafficu solare secondu a latitudina.

3. A lampa doppiu latu porta à l'inclinazione opposta di u panel solare

Per ragioni estetiche, u persunale di stallazione pò inclina è installà simmetricamente u pannellu solare in u latu oppostu di u semaforu solare.Tuttavia, s'è un latu hè affruntatu a strada dritta, l'altru latu deve esse sbagliatu, cusì u latu sbagliatu ùn serà micca capaci di ghjunghje direttamente à u pannellu solare, risultatu in a riduzzione di a so efficienza di carica.

4. Ùn pò accende a luce

Se ci hè una fonte di luce di riferimentu vicinu à u pannellu solare, a tensione di carica di u pannellu solare serà sopra à u puntu di tensione cuntrullata otticu è a luce ùn si accende micca.Per esempiu, s'ellu ci hè una altra fonte di luce accantu à u semaforu solare, si accende quandu hè scuru.In u risultatu, u pannellu solare di u semaforu rileva chì a fonte di luce hè sbagliata per u ghjornu, è dopu u cuntrollu di u semaforu solare cuntrullà a luce.

5. I pannelli solari sò carichi in casa

Certi clienti metteranu luci solari in a casetta di parcheghju per facilità u parcheghju di notte, ma ancu mettenu pannelli solari in a casetta, cusì l'effettu di carica serà riduttu assai.In questu casu, pudemu usà a carica esterna, a scarica interna o u pannellu solare è u metudu di separazione di lampade per a stallazione per risolve.

6. Troppu shielding in u locu di stallazione porta à a diminuzione di l'efficienza di carica di pannelli solari.L'ombra, cum'è e foglie è l'edificazioni, blucca a luce è affetta l'assorbimentu è l'usu di l'energia luminosa.

7. U persunale nant'à u situ ùn vi aduprà u prughjettu lu cuntrollu luntani currettamente, risultatu in u paràmetru sbagliatu paràmetru di u lume di signali di trafficu sulari è ùn girari.


Tempu di post: Apr-19-2022