Requisiti di stallazione per i crash barriers

I crash barriers sò recinzioni installate in u mezu o da i dui lati di a strada per impediscenu chì i veiculi ùn sguassate micca da a strada o attraversà a mediana per prutege a sicurità di i veiculi è di i passageri.

A lege di u trafficu di u nostru paese hà trè esigenze principali per a stallazione di guardrails anti-collisione:

(1) A colonna o guardrail di u crash guardrail deve risponde à i requisiti di qualità.Se u so grandezza ùn cumpone micca i requisiti, u gruixu di a strata galvanizzata ùn hè micca abbastanza, è u culore ùn hè micca uniforme, hè assai prubabile di causà accidenti di trafficu.

(2) U guardrail anti-collisione deve esse stacked out with the road centerline as the benchmark.Se l'esternu di a spalla di a strada di a terra hè aduprata com'è riferimentu per stakeout, affettarà a precisione di l'allinamentu di a colonna (perchè a strada di a terra ùn pò esse uniforme in larghezza durante a custruzzione).In u risultatu, l'alineazione di a colonna è a direzzione di a strada ùn sò micca coordinati, chì affetta a sicurità di u trafficu.

(3) L'installazione di a colonna di u guardrail crash deve risponde à i requisiti di qualità.A pusizione di stallazione di a colonna deve esse strettamente in cunfurmità cù u disegnu di u disignu è a pusizione di lofting, è deve esse coordinata cù l'allineamentu di a strada.Quandu u metudu di l'excavazione hè utilizatu per intarrà i culonni, u rinfriscamentu deve esse compacted in strati cù boni materiali (u gruixu di ogni strata ùn deve esse più di 10 cm), è u gradu di cumpatzione di u backfill ùn deve esse menu di quellu di l'adiacente indisturbed. terra.Dopu chì a colonna hè stallata, aduprate u teodolite per misurà è corregge per assicurà chì a linea hè dritta è liscia.Se l'allineamentu ùn pò esse garantitu per esse drittu è lisu, inevitabbilmente affettarà a sicurità di u trafficu stradale.

Se l'installazione di a barriera di crash pò esse piacevule à l'ochju, migliurà megliu u cunfortu di guida è furnisce i cunduttori cun una bona guida visuale, riducendu cusì efficacemente l'occurrence di accidenti è perdite causate da accidenti.


Tempu di Postu: Feb-11-2022