Panoramica di i sistemi di semafori

U sistema di cumandamentu automaticu di semafori hè a chjave per realizà u trafficu ordinatu.I semafori sò una parte impurtante di i signali di trafficu è a lingua basica di u trafficu stradale.

I semafori sò custituiti da luci rosse (che indicanu micca trafficu), luci verdi (indicazione chì permette u trafficu) è luci gialli (indicazione di avvisi).Divisu in: luce di signale di veìculu, luce di signale di veìculu senza mutore, luce di signale di passaghju pedonale, luce di signale di strada, luce di signale di direzzione, luce di segnalazione lampeggiante, luce di signale di passaghju à livellu di strada è ferrovia.

Semafori stradali sò una categuria di prudutti di sicurità di trafficu.Sò un strumentu impurtante per rinfurzà a gestione di u trafficu stradale, riduce l'accidenti di trafficu, migliurà l'efficienza di l'usu di a strada è migliurà e cundizioni di u trafficu.Hè adattatu per intersezioni cum'è croci è intersezioni in forma di T.Hè cuntrullatu da a machina di cuntrollu di signali di trafficu stradale, in modu chì i veiculi è i pedoni ponu passà in modu sicuru è ordinatu.

Pò esse divisu in cuntrollu di timing, cuntrollu di induzione è cuntrollu adattativu.

1. Cuntrolla timing.U cuntrollu di i signali di trafficu à l'intersezzione funziona secondu u schema di timing predeterminatu, cunnisciutu ancu com'è cuntrollu di ciclu regulare.Quellu chì usa solu un schema di timing in un ghjornu hè chjamatu cuntrollu di timing in una sola tappa;quellu chì adopra parechji schemi di timing secondu u voluminu di trafficu di diversi periodi di tempu hè chjamatu cuntrollu di timing multi-stage.

U metudu di cuntrollu più basicu hè u cuntrollu di u timing di una sola intersezzione.U cuntrollu di a linea è u cuntrollu di a superficia pò ancu esse cuntrullati da u timing, chjamatu ancu sistema di cuntrollu di linea statica è sistema di cuntrollu di superficia statica.

Siconda, u cuntrollu di induzione.U cuntrollu di l'induzione hè un metudu di cuntrollu in u quale un detector di veiculi hè stallatu à l'entrata di l'intersezzione, è u schema di timing di u segnu di trafficu hè calculatu da un computer o un computer di cuntrollu di signale intelligente, chì pò esse cambiatu in ogni mumentu cù l'infurmazioni di flussu di trafficu. rilevatu da u detector.U metudu basu di cuntrollu di induzione hè u cuntrollu di induzione di una sola intersezzione, chì hè chjamata cuntrolu d'induzione di cuntrollu di un puntu.U cuntrollu di l'induzione di un puntu pò esse divisu in u cuntrollu di a mità di induzione è u cuntrollu di l'induzione cumpleta secondu i diversi metudi di impostazione di u detector.

3. Controlu adattativu.Pigliendu u sistema di trafficu cum'è un sistema incertu, pò misurà continuamente u so statu, cum'è u flussu di trafficu, u numeru di tappe, u tempu di ritardu, a durata di a fila, etc., capisce gradualmente è maestru di l'uggetti, paragunate cù e caratteristiche dinamiche desiderate, è aduprate a diffarenza per calculà Un metudu di cuntrollu chì cambia i paràmetri regulabili di u sistema o genera un cuntrollu per assicurà chì l'effettu di cuntrollu pò ghjunghje à u cuntrollu ottimali o sub-ottimu, ùn importa micca cumu cambia l'ambiente.


Tempu di posta: 08-06-2022