Qualchì sensu cumunu nantu à i semafori deve esse capitu

I semafori ùn sò micca strani per noi, perchè sò spessu vistu in a vita di ogni ghjornu, ma un pocu sensu cumunu hè sempre necessariu di capiscenu.Introducemu u sensu cumunu di i semafori è amparate nantu à elli inseme.Fighjemu un ochju.
Primu.Aduprà
Hè una parte impurtante di u cumandamentu di i signali di trafficu è a lingua basica ditrafficu stradale.Hè una cosa impurtante per rinfurzà a gestione di u trafficu stradale, riduce l'accidenti di trafficu, migliurà l'efficienza di l'usu di a strada è migliurà e cundizioni di trafficu.
Sicondu.A Variità
I semafori di u trafficu sò divisi in: luci di signali di veiculi, luci di signali di veiculi senza mutore, luci di signali di passaghju di pedoni, luci di direzzione (lumini di freccia), luci di signali di corsia, luci di avvisamentu flash, luci di signali di traversa di a strada è di ferrovia.
Terzu.Cumpresu Quale
In generale, include una luce rossa, una luce verde è una luce gialla.A luce rossa indica chì u passaghju hè pruibitu, a luce verde indica u permessu di passà, è a luce gialla indica l'avvisu.


Tempu di Postu: Feb-03-2023