Funzioni speciali di i sistemi di cuntrollu di signali di trafficu

U sistema di cuntrollu di u segnu di u trafficu hè cumpostu da u cuntrollu di u segnu di u trafficu stradale, i luci di u segnu di u trafficu stradale, l'equipaggiu di rilevazione di u flussu di u trafficu, l'equipaggiu di cumunicazione, l'urdinatore di cuntrollu è l'equipaggiu rilativi.
Hè cumpostu di software, etc., è hè adupratu per u sistema di cuntrollu di signali di trafficu stradale.
E funzioni speciali di u sistema di cuntrollu di signali di trafficu sò i seguenti:
1. U cuntrollu di priorità di u segnu di l'autobus
Pò sustene e funzioni di cullizzioni d'infurmazioni, trasfurmazioni, cunfigurazione di schema è monitoraghju di u statutu di u funziunamentu in relazione à u cuntrollu di priorità di segnali di bus speciali.Fixendu a luce verde per allargà è a luce rossa per accurtà
Cortu, inserite a fase specifica di l'autobus, saltate a fase è altri metudi per rializà a priorità di a liberazione di u signale di l'autobus.
2. Control di lane Steerable
Puderà supportà funzioni cum'è a cunfigurazione di l'infurmazioni di u dispositivu di u segnu di guida variabile, a cunfigurazione di u schema di cuntrollu di a strada variabile è u monitoraghju di u statu di esecuzione, etc.
Pò rializà u cuntrollu coordinatu di i segni d'indicazione di corsia guidata variabile è i semafori.
3. Tidal lane cuntrollu
Puderà supportà funzioni cum'è a cunfigurazione di l'infurmazioni di l'equipaggiu, a cunfigurazione di u schema di corsia di marea è u monitoraghju di u statu di esecuzione, per mezu di u cambiamentu manuale, u cambiamentu di timing, u cambiamentu adattatu, etc.
Pò rializà u cuntrollu coordinatu di l'equipaggiu cunnessu di a strada di marea è di i semafori.
4. Tram cuntrollu di priorità
Pò supportà funzioni cum'è a cullizzioni di l'infurmazioni, u trasfurmazioni, a cunfigurazione di u schema di priorità è u monitoraghju di u statu di esecuzione in relazione à u cuntrollu di priorità di u tram.
Cortu, fase di inserimentu, fase di salta è altri metudi per rializà a liberazione prioritaria di i segnali di tram.
5. Cuntrolla di signale rampa
Puderà supportà funzioni cum'è l'impostazione di schema di cuntrollu di u signale di rampa è u monitoraghju di u statu di esecuzione, è realizà u signale di rampa attraversu a commutazione manuale, u cambiamentu di timing, u cambiamentu adattatu, etc.
cuntrollu numericu.
6. Cuntrolla priurità di i veiculi d'urgenza
Puderà supportà funzioni cum'è a cunfigurazione di l'infurmazioni di u veiculu d'emergenza, l'impostazione di u pianu d'emergenza è u monitoraghju di u statutu di l'operazione.
Cercate a risposta è realizà a liberazione di priorità di signale.
7. Supersaturation ottimisazione cuntrollu
Pò supportà funzioni cum'è a cunfigurazione di u schema di cuntrollu è u monitoraghju di u statutu di u funziunamentu, è eseguisce u cuntrollu di ottimisazione di u signale aghjustendu u schema di direzzione di flussu supersaturatu di intersezioni o sottozoni.


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022