À u principiu di u XIXu seculu, in a cità di York in l'Inghilterra cintrali, i vestiti rossi è verdi rapprisentavanu diverse identità di e donne. Trà elle, a donna in rossu significa chì sò maritata, mentre chì a donna in verde ùn hè micca maritata. Più tardi, l'accidenti di vittura accadianu spessu davanti à u parlamentu in Londra, Inghilterra, cusì a ghjente hè stata ispirata da i vestiti rossi è verdi. U 10 di dicembre di u 1868, u primu membru di a famiglia di e lampade di segnalazione hè natu in a piazza di u parlamentu in Londra. U lampione cuncipitu è fabbricatu da u meccanicu britannicu de Hart à quellu tempu era altu 7 metri, è era appesu cù una lanterna rossa è verde - un semaforu à gas, chì hè statu u primu semaforu di segnalazione in a strada di a cità.
À u pede di a lampada, un pulizzeru cù una longa pertica tirava a cintura per cambià u culore di a lanterna à vuluntà. Più tardi, un paralume à gas hè statu stallatu in u centru di a lampada di segnalazione, è ci eranu dui pezzi di vetru rossu è verde davanti. Sfurtunatamente, a lampada à gas, chì era dispunibile solu per 23 ghjorni, hè splusata di colpu è si hè spenta, uccidendu un pulizzeru in serviziu.
Dapoi tandu, i semafori di a cità sò stati pruibiti. Ùn hè statu chè in u 1914 chì Cleveland in i Stati Uniti hà pigliatu l'iniziativa in a restaurazione di i semafori, ma era digià un "semaforu di segnalazione elettrica". Più tardi, i semafori sò riappariti in cità cum'è New York è Chicago.
Cù u sviluppu di diversi mezi di trasportu è i bisogni di u cuntrollu di u trafficu, a prima vera luce tricolore (segni rossi, gialli è verdi) hè nata in u 1918. Hè un prughjettore tondu à trè culori à quattru lati, chì hè stallatu nantu à una torre in Fifth Street in New York City. Per via di a so nascita, u trafficu urbanu hè statu assai migliuratu.
L'inventore di a lampada di segnalazione gialla hè Hu Ruding di Cina. Cù l'ambizione di "salvà u paese per mezu di a scienza", hè andatu in i Stati Uniti per studii supplementari è hà travagliatu cum'è impiegatu di a General Electric Company di i Stati Uniti, induve Edison, u grande inventore, era u presidente. Un ghjornu, stava à un incrociu trafficatu aspittendu u segnale di u semaforu verde. Quandu hà vistu u semaforu rossu è stava per passà, una vittura chì girava hè passata cù un sonu di ronziu, chì l'hà spaventatu cù un sudore fretu. Quandu hè vultatu in u dormitoriu, hà pensatu più è più volte, è infine hà pensatu à aghjunghje una luce di segnalazione gialla trà e luci rosse è verdi per ricurdà à a ghjente di fà attenzione à u periculu. A so suggerimentu hè stata subitu cunfirmata da e parti interessate. Dunque, e luci di segnalazione rosse, gialle è verdi, cum'è una famiglia cumpleta di segnali di cummandu, si sò sparse in tuttu u mondu in u campu di u trasportu terrestre, marittimu è aereu.
I primi semafori in Cina sò apparsi in a cuncessione britannica di Shanghai in u 1928. Da a prima cintura manuale à u cuntrollu elettricu in l'anni 1950, da l'usu di u cuntrollu di l'urdinatore à u monitoraghju elettronicu mudernu di u timing, i semafori sò stati constantemente aghjurnati, sviluppati è migliurati in scienza è automatizazione.
Data di publicazione: 01 lug 2022