A storia di sviluppu è u principiu di travagliu di i semafori?

À u principiu di u 19u seculu, in a cità di York in l'Inghilterra Centrale, i vestiti rossi è verdi rapprisentanu diverse identità di e donne.Frà elli, a donna in rossu significa chì sò maritatu, mentre chì a donna in verde ùn hè micca maritata.In seguitu, accidenti di carru spessu accadutu davanti à l'edificiu di u parlamentu in Londra, l'Inghilterra, cusì a ghjente hè stata inspirata da i rossi è verdi.U 10 di dicembre di u 1868, u primu membru di a famiglia di lampi di signale hè natu nantu à a piazza di u palazzu di u parlamentu in Londra.A lampadina disegnata è fabbricata da u meccanicu britannicu de Hart à quellu tempu era 7 metri d'altitudine, è appiccicata cù una Lanterna Rossa è Verde - semaforu di gas, chì era u primu signalu luminosu in a strada di a cità.

f57553f41e548c86da421942ec87b8b

À u pede di u lampu, un pulizzeru cù un palu longu tirava a cintura per cambià u culore di a lanterna à vuluntà.In seguitu, una paralume di gas hè stata installata in u centru di a lampa di signale, è ci era dui pezzi di vetru rossu è verde davanti à questu.Sfurtunatamente, a lampa di gasu, chì era solu dispunibule per 23 ghjorni, hà sbulicatu di colpu è si n'andò, uccidendu un pulizzeru di turnu.

Da tandu, i semafori di a cità sò stati pruibiti.Ùn era micca finu à u 1914 chì Cleveland in i Stati Uniti hà pigliatu u capu in a restaurazione di i semafori, ma era digià un "lume di signale elettricu".In seguitu, i semafori riapparsu in cità cum'è New York è Chicago.

943668a25aeeb593d7e423637367e90

Cù u sviluppu di varii mezi di trasportu è i bisogni di u cumandamentu di u trafficu, u primu veru tricolore (segni rossi, gialli è verdi) hè natu in u 1918. Hè un proiettore di quattru lati di trè culori, chì hè stallatu nantu à una torre. in Fifth Street in New York City.Per via di a so nascita, u trafficu urbanu hè statu assai migliuratu.

L'inventore di a lampa di signale gialla hè Hu Ruding di Cina.Cù l'ambizione di "salvà u paese attraversu a scienza", si n'andò in i Stati Uniti per studià più è hà travagliatu cum'è impiegatu di General Electric Company di i Stati Uniti, induve Edison, u grande inventore, era u presidente.Un ghjornu, stava in una intersezzione occupata aspittendu u segnu di luce verde.Quand'ellu vitti u lume rossu è stava per passà, passava una vittura chì girava cù un ronghjulu, chì u spavintò in una sudore fridda.Quand'ellu tornò in u dormitoriu, hà pensatu una volta è più, è infine hà pensatu à aghjunghje una luce di signale gialla trà e luci rosse è verdi per ricurdà à e persone di attentu à u periculu.U so suggerimentu hè statu subitu affirmatu da e parti interessate.Per quessa, i luci di signali rossi, gialli è verdi, cum'è una famiglia di signali di cummandu cumpletu, si sò spargugliati in u mondu in u campu di u trasportu di terra, mare è aereu.

I primi semafori in Cina apparsu in a cuncessione britannica in Shanghai in u 1928. Da u primu cinturione in manu à u cuntrollu elettricu in l'anni 1950, da l'usu di u cuntrollu di l'urdinatore à u monitoraghju di u timing elettronicu mudernu, i semafori sò stati constantemente aghjurnati, sviluppatu è migliuratu in a scienza è l'automatizazione.


Tempu di Postu: Jul-01-2022