A diffarenza trà semafori LED è semafori tradiziunali

Tutti sapemu chì a fonte di lumi usata in a luce di signale tradiziunale hè una luce incandescente è una luce alogena, a luminosità ùn hè micca grande, è u circhiu hè spargugliatu.Semafori LEDaduprà spettru di radiazzioni, alta luminosità è longa distanza visuale.I diffirenzii trà elli sò i seguenti:

1.The vantaghji di luce incandescente è luce alogena sò prezzu prezzu, circuitu sèmplice, u svantaghju hè efficienza lumera bassu, à ghjunghje sin'à un certu livellu di pruduzzioni di luce abbisogna di più putere, cum'è a luce incandescente di solitu aduprà 220V, 100W lampadina, mentri luce alogenu cumunimenti lampadina usata 12V, 50W.

2. A lumera emessa da a surgente luminosa diSemafori di trafficu LEDpò esse usata in fondu, mentre chì i luci di segnali di fonte di luce tradiziunali anu bisognu di usà u filtru per ottene u culore necessariu, risultatu in un tassu d'utilizazione assai ridutta di a luce, è l'intensità di a luce di signale emessa da a luce di signale ùn hè micca alta.È l'usu di u culore è a tazza riflettente cum'è u sistema otticu di i semafori tradiziunali di fonti di luce, luce di interferenza (a riflessione farà chì a ghjente hà una illusione, ùn funziona micca luci di signale sbagliate per u statu di travagliu, vale à dì "falsa visualizazione".

3. Comparatu cù luci incandescent, i semafori LED anu una vita di travagliu più longa, chì pò ghjunghje à 10 anni in generale.In cunsiderà l'impattu di l'ambiente esterno duru, a vita prevista serà ridutta à 5 ~ 6 anni.Show ", chì puderia purtà à un accidente.

4.A vita di lampadina incandescente è lampa alogena hè corta, ci hè un prublema per rimpiazzà a lampadina, bisognu di una grande quantità di soldi per u mantenimentu.

5. Semafori LED hè cumpostu di parechje luci LED, cusì per u layout di i luci pò esse designatu basatu nantu à l'ajustamentu LED, lasciate u so stessu in una varietà di mudellu, è pò fà ogni tipu di culore un corpu, pò fà ogni tipu. di signali un spaziu chì face u listessu corpu di lampade pò dà più infurmazione trafficu, cunfigurazione di più pianu di trafficu, segnali di mudellu dinamica pò ancu esse furmatu da cambià LED in diverse parti di u mudellu, cusì chì u segnu di trafficu rigidu diventa più umanizatu è più vivid, chì hè difficiule da esse realizatu da fonti di luce tradiziunali.

6. Lampada incandescente è a radiazione di lampa alogena cuntatu per una proporzione più alta di infrared, l'effettu termale affetterà a produzzione di luci di materiali polimeri.

7. U prublema principali diSegnale di trafficu LEDmodulu hè chì u costu hè relativamente altu, ma per via di a so longa vita di serviziu, alta efficienza è altri vantaghji, u rendiment generale di u costu hè assai altu.

Per mezu di a paraguni di i dui, ùn hè micca difficiule di vede chì i semafori LED anu vantaghji evidenti, i costi di mantenimentu è a luminosità sò megliu cà i luci tradiziunali, cusì avà i junctions stradali sò fatti di materiale LED.


Tempu di Postu: Dec-27-2022