A diffusione glubale di COVID-19 è u so impattu annantu à l'imprese di u cummerciu esteru di a Cina

nutizie

In fronte à a diffusione di l'epidemie glubale, u trafficu QX hà ancu attivamente pigliatu misure currispondenti.Da una banda, avemu prisentatu maschere à i nostri clienti stranieri per facilità a carenza di pruvisti medichi stranieri.Per d 'altra banda, avemu lanciatu mostre in linea per cumpensà a perdita di mostre inaccessibili. Produce attivamente video brevi per prumove i prudutti corporativi è participà à trasmissioni in diretta in linea per espansione a so popularità.
Zong Changqing, Direttore Generale di u Dipartimentu di Investimenti Stranieri, hà dettu chì un rapportu recente di l'indagine da a Camera di Cummerciu Americana in Cina hà dimustratu chì u 55% di l'imprese intervistate crede chì hè troppu prestu per ghjudicà l'impattu di l'epidemie nantu à l'affari. strategia di a cumpagnia in 3-5 anni;34% Cumpagnia crede chì ùn ci sarà micca impattu;63% di l'imprese interpellate intendenu espansione u so investimentu in Cina in 2020. In fatti, questu hè ancu u casu.Un gruppu di cumpagnie multinaziunali cù visione strategica ùn anu micca firmatu à l'impattu di l'epidemie, ma anu acceleratu u so investimentu in Cina.Per esempiu, u giant di vendita Costco hà annunziatu chì aprirà a so seconda tenda in Cina continentale in Shanghai;Toyota cooperarà cù FAW per invistisce in a custruzzione di una fabbrica di veiculi elettrici in Tianjin;

Starbucks hà da investisce 129 milioni di dollari americani in Kunshan, Jiangsu à custruì Starbucks 'caffè più verde di u mondu fabbrica Baking, sta fabbrica hè a più grande fabbrica di produzzione Starbucks fora di i Stati Uniti, è u più grande investimentu di pruduzzione d'oltremare di a cumpagnia.

U rimborsu di u principale è di l'interessi di i picculi è mediani imprese di cummerciu esteru pò esse allargatu à u 30 di ghjugnu.
Attualmente, u prublema di finanziamentu per l'imprese di u cummerciu esteru hè più prominente cà u prublema di finanziamentu caru.Li Xingqian hà introduttu chì in quantu à alleviare a pressione finanziaria di l'imprese di u cummerciu esteru, hà introduttu principalmente trè misure politiche:
Prima, espansione l'offerta di creditu per permette à l'imprese di ottene più.Prumove l'implementazione di e pulitiche di re-loan è re-discount chì sò state introdutte, è sustene a rapida ripresa di a produzzione è a pruduzzione di diversi tipi d'imprese, cumprese l'imprese di cummerciale straneri, cù fondi di tassi d'interessu preferenziali.
Siconda, posponendu i pagamenti principali è di interessi, chì permettenu à e cumpagnie di gastru menu.Implementà a pulitica di pagamentu di capitale differita è di pagamentu d'interessi per e piccule è medie imprese, è furnisce accordi di pagamentu di capitale differitu è ​​di pagamentu di interessi per e imprese di cummerciu estero di picculi è medie dimensioni chì sò severamente affettate da l'epidemie è chì anu difficultà di liquidità temporale.U principale di u prestitu è ​​l'interessi ponu esse allargati finu à u 30 di ghjugnu.
Terzu, apre i canali verdi per fà i fondi in u locu più veloce.

Cù a rapida diffusione di l'epidemie in u mondu sanu, a pressione discendente nantu à l'ecunumia mundiale hè aumentata significativamente, è l'incertezza di l'ambiente di sviluppu esternu di a Cina hè in crescita.
Sicondu Li Xingqian, basatu annantu à a ricerca è u ghjudiziu di i cambiamenti in l'offerta è a dumanda, u core di a pulitica cummerciale di u guvernu cinese attuale hè di stabilizzà u pianu di u cummerciu esteru di basa.
Prima, rinfurzà a custruzione di u mecanismu.Hè necessariu di ghjucà à u rolu di u mecanismu di cooperazione ecunomica è cummerciale bilaterale, accelerà a custruzzione di zoni liberi di cummerciu, prumove a firma di accordi di cummercializazioni d'altu standard cù più paesi, stabilisce un gruppu di travagliu di cumerciu lisu, è creà un ambiente di cummerciu internaziunale favurevule.
Siconda, cresce u sustegnu puliticu.Migliurà ulteriormente a pulitica di rimborsu di l'impositu à l'esportazione, riduce a carica di l'imprese, espansione l'offerta di creditu di l'industria di u cummerciu esteru, è risponde à i bisogni di l'imprese per u finanziamentu cummerciale.Supportu l'imprese di u cummerciu esteru cù mercati è ordini per realizà in modu efficace i so cuntratti.Amplià ancu a cobertura di l'assicuranza à cortu termine per l'assicuranza di creditu di l'esportazione, è prumove una riduzione di tariffu raghjone.
Terzu, ottimisimu i servizii publichi.Hè necessariu di sustene i guverni lucali, l'urganisazioni di l'industria è l'agenzii di promozione cummerciale per custruisce piattaforme di serviziu publicu, furnisce l'imprese cù i servizii legali è d'infurmazioni necessarii, è aiutanu l'imprese à participà à l'attività di prumuzione è di mostra di u cummerciu domesticu è straneru.
Quartu, incuragisce l'innuvazione è u sviluppu.Dà un ghjocu cumpletu à a prumuzione di u cummerciu d'importazione è d'esportazione da novi furmati è mudelli di cummerciu cum'è e-commerce transfrontaliero è l'acquistu di u mercatu, sustene l'imprese per custruisce un batch di magazzini d'oltremare di alta qualità, è migliurà a custruzzione di u cummerciu esteru di a Cina. sistema di rete di marketing internaziunale.


Tempu di post: 21-May-2020