U prucessu di pruduzzione di i segnali stradali

1. Tranciatura. Sicondu i requisiti di i disegni, i tubi d'acciaio standard naziunali sò aduprati per a pruduzzione di montanti, layout è montanti, è quelli chì ùn sò micca abbastanza longhi per esse cuncepiti sò saldati è e piastre d'aluminiu sò tagliate.

2. Applicà a pellicola di supportu. Sicondu i requisiti di cuncepimentu è di specificazione, a pellicola inferiore hè incollata nantu à a piastra d'aluminiu tagliata. I segnali d'avvertimentu sò gialli, i segnali di pruibizione sò bianchi, i segnali direzionali sò bianchi è i segnali di segnalazione sò blu.

3. Letteratura. I prufessiunali utilizanu un urdinatore per intaglià i caratteri richiesti cù un plotter da taglio.

4. Incollate e parolle. Nantu à a piastra d'aluminiu cù a pellicola inferiore attaccata, secondu i requisiti di cuncepimentu, incollate e parolle scolpite da a pellicola riflettente nantu à a piastra d'aluminiu. A scritta deve esse regulare, a superficia deve esse pulita è ùn ci deve esse bolle d'aria è rughe.

5. Ispezione. Paragunate u layout di u logu chì hè statu incollatu cù i disegni, è esige a piena conformità cù i disegni.

6. Per i picculi cartelli, u layout pò esse cunnessu à a colonna di u fabricatore. Per i grandi cartelli, u layout pò esse fissatu à i montanti durante l'installazione per facilità u trasportu è l'installazione.


Data di publicazione: 11 di maghju 2022