U prucessu di pruduzzione di signali di trafficu

1. Blanking.Sicondu i requisiti di i disegni, i tubi d'acciaio standard naziunali sò usati per a produzzione di montanti, layouts è uprights, è quelli chì ùn sò micca abbastanza longu per esse designati sò saldati è i platti d'aluminiu sò tagliati.

2. Apply the backing film.Sicondu i requisiti di cuncepimentu è di specificazione, u filmu di fondu hè incollatu nantu à a piastra d'aluminiu tagliata.I segni d'avvertimentu sò gialli, i segni di pruibizione sò bianchi, i segni di direzzione sò bianchi, è i segni di strada sò blu.

3. Letteratura.I prufessiunali utilizanu un computer per gravare i caratteri richiesti cù un plotter di taglio.

4. Incolla e parolle.Nant'à a piastra d'aluminiu cù u filmu di fondu attaccatu, secondu i bisogni di u disignu, incolla e parolle scolpite da a film riflettente nantu à a piastra d'aluminiu.U lettering hè necessariu per esse regularmente, a superficia hè pulita, è ùn deve esse micca bolle d'aria è arrugati.

5. Ispezione.Paragunate u layout di u logò chì hè statu incollatu cù i disegni, è richiede u cumpletu cumpletu cù i disegni.

6. Per picculi segni, u layout pò esse cunnessu à a colonna à u fabricatore.Per i grandi segni, u layout pò esse fissatu à i montanti durante a stallazione per facilità u trasportu è a stallazione.


Tempu di post: 11-May-2022