U rolu di i barrieri di trafficu

I guardrails di trafficu occupanu una pusizione impurtante in l'ingegneria di u trafficu.Cù a migliione di i normi di qualità di l'ingegneria di u trafficu, tutti i partiti di a custruzzione prestanu una attenzione particulari à a qualità di l'apparenza di guardrails.A qualità di u prugettu è a precisione di e dimensioni geomètrica affettanu direttamente l'imaghjini generale di u prugettu, cusì i requisiti di qualità sò assai altu.
U guardrail di trafficu hè u prughjettu di finitura di l'autostrada, è hè ancu una parte impurtante di a qualità di l'apparenza di l'autostrada.E funzioni di e barriere di trafficu sò:
1. Hè per prevene u veiculu da affruntà fora di a strada è pruvucannu un accidentu di rollover, soprattuttu i guardrails di u trafficu stabilitu à e curve è e strade periculose in a zona muntosa.Per i cunduttori di i veiculi di mutore, pò attruverà abbastanza attenzione da una distanza, per pudè aumentà a so vigilanza.Quandu passa, pò ancu guidà a vista di u cunduttore per aiutà à uperà currettamente.
2. Si pò prevene u cunflittu frontale di a vittura cuntrariu, è à u listessu tempu pò impedisce u listessu vittura da rubbing è impiccà.
3. Si pò prevene i veiculi da colliding with pedestrians, impediscenu i pedestrians di attraversà a strada à vuluntà, è impediscenu l'occurrence di accidenti di trafficu.
A qualità internu di u guardrail dipende da a materia prima è u prucessu di trasfurmazioni, è a so qualità di l'aspettu dipende da u prucessu di custruzzione, per quessa, duvemu constantemente riassume l'esperienza, rinfurzà a gestione di a custruzzione, è assicurà a qualità di l'apparenza di u guardrail.Per assicurà l'efficienza operativa di a strada è assicurà a sicurezza di a strada, cumu rinfurzà a forza di u guardrail, migliurà a qualità di u guardrail, è chì tipu di tecnulugia nova per aduprà in l'evitazione di collisione di u guardrail hà. diventà a direzzione di ricerca è sviluppu da i pruduttori di facilità di trafficu.


Tempu di post: 14-Jan-2022