Trè passi di l'ingegneria di e facilità di trafficu

In l'ambiente di trafficu chì si sviluppa rapidamente oghje, a sicurità di u trafficu hè particularmente impurtante.A chiarezza di e facilità di u trafficu, cum'è i signali, i segni è i marcati di trafficu nantu à a strada hè direttamente ligata à a sicurità di u viaghju di e persone.À u listessu tempu, i servizii di trafficu sò una parte impurtante di l'apparenza di a cità.Un sistema cumpletu di facilità di trafficu pò cambià l'aspettu di trafficu di una cità.

I servizii di trafficu sò cusì impurtanti, cusìingegneria di facilità di trafficuhè essenziale.L'ingegneria di e facilità di u trafficu include principalmente l'ingegneria di marcatura di trafficu, l'ingegneria di i segni di trafficu, l'ingegneria di guardrail di strada di trafficu è cusì.

Ci sò trè passi principali in l'implementazione di l'ingegneria di e facilità di trafficu:

1. A fabricazione di facilità di trafficu include micca solu a produzzione di segni di riferimentu, ma ancu a marcatura di e strade di trafficu.A pruduzzione di i segni include ancu a produzzione di sustrati di signu, a produzzione di testu è mudelli, è a pasta di film riflettenti;a pruduzzione di i posti signalati include blanking, saldatura, è galvanizzazioni à caldo.zincu è altri prucessi;

2. A stallazione è a custruzzione di usegnu di trafficuinfrastruttura, a custruzzione di fundazione di segnu include lay-out fixed-point, scavi di fossa di fundazione, legatura di barra d'acciaio, versazione di béton, etc.

3. Post-mantenimentu, dopu à a fine di a custruzzione di e facilità di trasportu, u post-mantenimentu deve esse fattu bè.

Nota: A stallazione di i segni deve esse attentu à a sequenza di stallazione, l'altezza chjara di i segni, a verticalità di e culonne, è a sicurità di a custruzzione, i prucedure di custruzzione è a chjusura di a strada anu da esse cunsideratu ancu in e sezioni di strada aperta à u trafficu.L'ingegneria di e facilità di u trafficu deve seguità questi trè passi.Un prughjettu di facilità di trasportu perfettu hè pianificatu.


Tempu di post: Dec-30-2022