Impostazione di a durata di u semaforu

nutizie

I semafori sò principarmenti basati nantu à a congestione di u trafficu per regulà a durata di i semafori, ma cumu si misuranu sta dati?In altri palori, chì hè u paràmetru di durata?
1. Full flow rate: Sottu una certa cundizione, u flussu di un certu flussu di trafficu o di parechji veiculi passanu attraversu l'intersezzione in un statu sanu per unità di tempu hè calculatu multiplicendu u flussu sanu da un gran numaru di fatturi di correzione.
2. Gruppu Lane: A distribuzione di u flussu di u trafficu trà e corsi d'impurtazione alternative diventerà gradualmente un statu equilibratu, perchè i livelli di carica di trafficu di e corsi d'impurtazione alternative sò assai vicinu.Dunque, sti corsi d'impurtazione alternativi custituiscenu una cumminazione di corsi, chì hè abitualmente chjamatu gruppu di corsi.In generale, tutti i chjassi dritti è i corsi dritti à diritta è dritti à a manca formanu un gruppu di corsi;mentre chì e corsie dedicate à rotazione a sinistra è e corsie dedicate à a diritta sò ognuna formanu indipindentamente un gruppu di corsia.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2019