Luce di trafficu cunniscenza di scienza pupulari

U scopu principale di a fase di signale di trafficu hè di separà currettamente i flussi di trafficu cunflittu o seriamente interferenti è riduce u cunflittu di trafficu è l'interferenza in l'intersezzione.U disignu di a fase di u segnu di u trafficu hè u passu chjave di u timing di u signale, chì determina a scientificità è a razionalità di u schema di timing, è affetta direttamente a sicurezza di u trafficu è a fluidità di l'intersezzione stradale.

Spiegazione di i termini ligati à i semafori di trafficu

1. Fase

In un ciculu di signale, se unu o parechji flussi di trafficu ottennu a stessa visualizazione di u culore di signale in ogni mumentu, a fase di signale cumpleta cuntinua in quale ottenenu diversi culori di luce (verde, giallu è rossu) hè chjamata fase di signale.Ogni fase di signale alterna periodicamente per ottene a visualizazione di luce verde, vale à dì per ottene u "dirittu di strada" attraversu l'intersezzione.Ogni cunversione di u "dirittu di strada" hè chjamata fase di fase di signale.Un periodu di signale hè cumpostu da a somma di tutti i periodi di tempu di fasa stabiliti in anticipu.

2. Ciclu

U ciculu si riferisce à un prucessu cumpletu in u quale parechji culori di lampade di a lampa di signale sò visualizati in turnu.

3. Cunflittu di flussu di trafficu

Quandu dui flussi di trafficu cù diverse direzzione di u flussu passanu per un certu puntu in u spaziu à u stessu tempu, u cunflittu di trafficu accadirà, è questu puntu hè chjamatu u puntu di cunflittu.

4. Saturazione

U rapportu di u voluminu di trafficu attuale chì currisponde à a corsia à a capacità di trafficu.

3

Principiu di cuncepimentu di fasi

1. Principiu di sicurità

I cunflitti di flussu di trafficu in fasi sò minimizzati.I flussi di trafficu non cunflittu ponu esse liberati in a listessa fase, è i flussi di trafficu cunflittu sò liberati in fasi differenti.

2. Principiu di efficienza

U disignu di fasi deve migliurà l'utilizazione di risorse di tempu è spaziu in l'intersezzione.Troppu fasi portanu à l'aumentu di u tempu persu, riducendu cusì a capacità è l'efficienza di u trafficu di l'intersezzione.Troppu pochi fasi ponu riduce l'efficienza per via di una collisione severa.

3. Principiu di equilibriu

U disignu di a fase deve piglià in contu l'equilibriu di saturazione trà i flussi di trafficu in ogni direzzione, è u dirittu di a strada deve esse ragiunatamente attribuitu secondu i diversi flussi di trafficu in ogni direzzione.Hè da esse assicuratu chì u rapportu di flussu di ogni direzzione di u flussu in a fase ùn hè micca assai diversu, per ùn perde u tempu di luce verde.

4. Principiu di continuità

A direzzione di u flussu pò ottene almenu un tempu di luce verde cuntinuu in un ciculu;Tutte e direzzione di flussu di una entrata deve esse liberata in fasi cuntinui;Sì parechji flussi di trafficu sparte a strada, devenu esse liberati simultaneamente.Per esempiu, se u trafficu attraversu è u trafficu di u turnu à manca sparte a stessa strada, anu da esse liberatu simultaneamente.

5. Principiu Pedestrian

In generale, i pedoni deve esse liberati inseme cù u flussu di trafficu attraversu in a listessa direzzione per evità u cunflittu trà i pedoni è i veiculi chì giranu à manca.Per intersezioni cù una longa traversa longa (più grande o uguale à 30 m), un passaghju secundariu pò esse implementatu in modu adattatu.


Tempu di Postu: Aug-30-2022