Usu è caratteristiche di cuni di trafficu

Culori diconi di trafficusò principalmente rossi, gialli è blu.U rossu hè principarmenti utilizatu per u trafficu all'apertu, strade di intersezzione urbana, parcheggi esterni, marciapiedi, è avvisi di isolamentu trà l'edificazioni.U giallu hè principarmenti utilizatu in lochi pocu illuminati cum'è i parcheghji interni.U blu hè usatu in certi occasioni speciali.

Coni di trafficu

L'usu di cuni di trafficu

I coni di trafficu sò largamente usati in autostrade, strade di intersezzione, cantieri di custruzzione di strade, spazii periculosi, stadii, parcheggi, alberghi, zone residenziali è altri lochi.Sò un trafficu impurtante necessariu per u cuntrollu di u trafficu, l'amministrazione municipale, l'amministrazione stradale, a custruzzione urbana, e truppe, i buttreghi, l'agenzii è l'altri unità di Sicurezza.Perchè ci sò materiali riflettenti nantu à a superficia di u corpu vertebrali, pò dà à e persone un bon effettu d'avvertimentu.

1. I coni di trafficu 90CM è 70CM deve esse usatu per u mantenimentu è u mantenimentu di l'autostrada, è i cuni di trafficu 70CM deve esse utilizatu à l'intersezzione stradale urbana.

2. Coni di trafficu di varii culori da 70cm à 45cm deve esse usatu à l'entrate di i veiculi è surtiti di e scole è di i grandi alberghi.

I coni di trafficu rossi fluoriscenti di 3,45 cm deve esse usatu in parcheghji di grande superficia (parcheggi esterni).

4.45CM cuni di trafficu gialli deve esse usatu in u parking sotterraneo (parcheghju internu).

5. 45 ~ 30CM cuni di trafficu turchinu deve esse usatu in i scoli è altri lochi sportivi publichi.

Funzioni di cuni di trafficu

1. Hè risistenti à a pressione, resistenti à l'usura, elasticità elevata è anti-rotulazione da l'automobile.

2. Hà i vantaghji di a prutezzione di u sole, ùn teme micca u ventu è a pioggia, resistenza à u calore, resistenza à u fretu, è senza decolorazione.

3. U culore rossu è biancu hè attraente, è u cunduttore pò vede chjaramente quandu guida di notte, chì migliurà a sicurità di u veiculu.

Coni di trafficu

A distanza curretta di i cuni di trafficu deve esse da 8 à 10 metri.In generale, a distanza trà l'entrata è l'uscita di i coni di trafficu deve esse 15 metri.Per impediscenu i veiculi di passà per l'area di cuntrollu di u funziunamentu, a distanza trà i marchi di cuni adiacenti ùn deve esse più di 5 metri.

Sè site interessatu in i coni di trafficu, benvenutu à cuntattàfabricatore di coni di trafficuQixiang àleghje più.


Tempu di post: 21-mar-2023