Prova Impermeabile di Semafori

Semaforideve esse evitata in spazii scuri è umidi durante l'usu normale per allargà a vita di a bateria.Sè a bateria è u circuitu di u lampu di signale sò cullucati in un locu frescu è umitu per un bellu pezzu, hè faciule per dannà i cumpunenti elettronici. So in u nostru mantenimentu di ogni ghjornu di semafori, deve esse attentu à a so prutezzione, in l'impermeable. prova, chì ci hè bisognu di attentu à questu?

U dispusitivu di prova di spruzzo d'acqua di a lampadina di signali di trafficu hè utilizatu per a prova impermeabile.U raghju di u tubu semicircular deve esse u più chjucu pussibule, currispundenu à a dimensione è a pusizione di uLampada di signale LED, è u pirtusu di u jet d'acqua nantu à u tubu deve permette l'acqua per esse spruzzata direttamente in u centru di u circhiu.

A pressione di l'acqua à l'entrata di u dispusitivu hè di circa 80 kPa.U tubu deve swing 120, 60 in ogni latu di a linea verticale.U tempu di swing full (23120) hè di circa 4 seconde.Semafori luminosi deve esse stallati sopra à l'arbulu rotanti di a pipa in modu chì e duie estremità di a luminaria.

Accendi l'alimentazione di u lampu di signale LED, cusì chì uLampada di signale LEDhè in un statu di travagliu normale, a lampada gira intornu à u so assi verticale à a vitezza di 1r/min, è poi spruzza l'acqua à a lampada di signale cù un dispositivu spray d'acqua, 10 minuti dopu, spegne l'alimentazione di a lampa di signale LED, cusì chì a lampa hè naturalmente fridda, cuntinueghja à spruverà l'acqua per 10 minuti.Dopu a prova, a mostra hè inspeccionata visualmente è a forza dielettrica hè pruvata.

A luce di signale di trafficu hè stata largamente usata per via di a so resistenza à a corrosione, a resistenza à a pioggia, a prova di polvera, a resistenza à l'impattu, a resistenza à l'invecchiamentu, a longa vita di serviziu, l'alta assorbimentu è e caratteristiche di stabilità di u circuitu.Generalmente usatu per avvistà è ricurdà à i cunduttori di guidà cun cura per evità accidenti di trafficu è accidenti.

Mettitesemaforiin un locu cù abbastanza luce di u sole per almacenà energia per mantene a riciclata.Quandu ùn hè micca in usu, carricà ogni 3 mesi per evità di dannà a bateria.Quandu si carica, avete bisognu di disattivà l'interruttore prima per allargà a vita di a bateria.Mantene a lampada stabile quandu si usa, evite micca di cascà da l'altitudine, per ùn dannà u circuitu internu.


Tempu di Postu: Dec-20-2022