Chì sò i vantaghji di u cuntrollu di i signali di trafficu?

Oghje, i semafori ghjucanu un rolu impurtante in ogni intersezzione in una cità, è quandu sò cuncepiti bè è installati bè, i semafori anu assai vantaghji nantu à altri metudi di cuntrollu.Allora chì sò i vantaghji di cuntrollu di i semafori?

(1) I cunduttori ùn sò micca obligati à fà ghjudizii indipendenti

I semafori ponu informà chjaramente i cunduttori di l'assignazione di diritti di strada.I cunduttori ùn anu micca bisognu di ghjudicà l'attribuzione di i diritti stradali stessi, solu bisognu di piantà à i luci rossi è passà à i luci verdi.L'altri metudi di cuntrollu, cum'è u cuntrollu di parcheghju è u looping interspersed, esigenu à u cunduttore di fà ghjudizii cumplessi è decisioni è di sceglie u spaziu di flussu di trafficu adattatu.U vantaghju di riduce u requisitu di discriminazione di u cunduttore hè chì riduce a probabilità chì u cunduttore farà una discriminazione incorrecta.

(2) Pò cuntrullà efficacemente è trattà cù l'infiltrazione di grande flussu.

U cuntrollu di u semaforu pò esse usatu per cuntrullà situazioni d'altu trafficu, cum'è intersezioni multi-way.À u cuntrariu, se u cuntrollu di parcheghju hè appiicatu solu à u trafficu di deviazione, l'aumentu di u trafficu à l'intersezzione porta à a fila di i veiculi, aumentandu cusì e violazioni di u trafficu è i prublemi di sicurezza di u trafficu.

(3) Distribuzione raghjone di i diritti di strada

L'usu di semafori per cuntrullà l'intersezzione hè più ghjustu, più ragiunate è più efficau chè l'usu di altri metudi di cuntrollu.Quandu s'utilice u cuntrollu di parcheghju o u cuntrollu di looping, hè necessariu di truvà un spaziu adattatu per permette à u veiculu di entre in u flussu di u trafficu principale, chì risulta in un longu tempu d'attesa.L'usu di lumi di signale pò assicurà chì i cunduttori anu un tempu speciale per passà per l'entrata.

(4) Allocazione cuntrullabile di diritti di strada

U tempu d'attesa di u veiculu impurtatu pò esse cuntrullatu à u portu d'inserzione cuntrullatu da a luce di signale, ma micca u cuntrollu di parcheghju o l'inserimentu di l'anellu.U tempu d'attesa per i veiculi impurtati pò esse cambiatu solu cambiendu u timing di e luci di signale.I cuntrolli muderni di semafori ponu aghjustà i tempi di attesa per diversi ghjorni è diversi periodi di tempu.

(5) Cuntrolla effittivamenti u flussu di trafficu cunflittu

Pò ottene u cuntrollu di l'assignazione di u tempu ordinatu per diverse direzioni è tippi di flussu di trafficu.Pò trasfurmà in modu efficace u flussu di trafficu da un statu disordinatu à un statu urdinatu, riducendu cusì i cunflitti di trafficu, rinfurzendu a sicurezza di u trafficu, è migliurà a capacità di attraversà a strada.

(6) Reduce i cunflitti à l'angulu drittu è incidenti

In generale, u cuntrollu di i signali di trafficu pò riduce l'incidenti di collisione à l'angolo rettu à l'intersezzione.Se i veiculi chì giranu a sinistra assignanu u so propiu tempu, l'accidenti chì implicanu i veiculi chì giranu à sinistra saranu ridotti in cunseguenza.

(7) Hè cunvenutu per passà i pedoni

Se a pianificazione di i signali di trafficu hè ragiunate è l'illuminazione di signali di pedone sò installati, a sicurità di i pedoni chì passanu per e strade affollate hè più altu ch'è quellu di intersezioni senza signali.

(8) Limitazioni di distanza fora di vista

U cuntrollu di u signale hè l'unicu modu sicuru per assignà u dirittu di strada quandu ci sò limitazioni di linea di vista immutable, cum'è l'edificazioni in l'angulu di una baia chì sò troppu vicinu à l'altri per bluccà a linea di vista.


Tempu di Post: 27-May-2022