Chì sò e funzioni basiche di i semafori solari ?

Puderete avè vistu lampi di strada cù pannelli solari mentre fate shopping.Questu hè ciò chì chjamemu semafori solari.U mutivu perchè pò esse largamente utilizatu hè chì hà e funzioni di conservazione di l'energia, prutezzione di l'ambiente è almacenamiento di energia.Chì sò e funzioni basiche di stu semaforu solare ?L'editore d'oghje vi l'introdurà.

1. Quandu a luce hè spenta in u ghjornu, u sistema hè in un statu di sonnu, si sveglia automaticamente à tempu, misura a luminosità ambientale è a tensione di a bateria, è verifica s'ellu deve entre in un altru statu.

2. Dopu à u scuru, a luminosità LED di i luci di signali di u trafficu di l'energia solare cambierà pianu pianu secondu u modu di respirazione.Cum'è a lampada di respirazione in u notebook di mela, inhale per 1,5 seconde (gradualmente illuminate), exhale per 1,5 seconde (gradualmente estingue), ferma, è poi inhale è espira.

3. Monitorà automaticamente a tensione di a bateria di lithium.Quandu a tensione hè più bassu di 3.5V, u sistema entrerà in una cundizione di mancanza di energia, è u sistema dorme.U sistema si svegliarà periodicamente per monitorà se a carica hè pussibule.

Chì sò e funzioni basi di i semafori solari

4. In l'absenza di putere per i semafori di l'energia solare, s'ellu ci hè a luce di u sole, caricanu automaticamente.

5. Dopu chì a bateria hè cumplettamente carica (a tensione di a bateria hè più grande di 4.2V dopu chì a carica hè disconnected), a carica serà automaticamente disconnected.

6. Sottu à a cundizione di carica, se u sole dissipa prima chì a bateria hè cumplettamente carica, a cundizione di u travagliu nurmale serà temporaneamente restituita (luci off / lampeggiante), è a prossima volta chì u sole torna, entrerà in a cundizione di carica.

7. Quandu u lampu di u segnu di u trafficu solare hè travagliatu, a tensione di a bateria di lithium hè più bassu di 3.6V, è entrerà in u statu di carica quandu hè carricu da a luce di u sole.Evite fallimentu di energia quandu a tensione di a bateria hè più bassa di 3.5V, è ùn lampate micca a luce.

In una parolla, a lampa di signale di trafficu solare hè una lampa di signale completamente automatica utilizata per u travagliu è a carica è a scaricazione di a batteria.Tuttu u circuitu hè stallatu in un tank di plastica sigillatu, chì hè impermeable è pò travaglià fora per un bellu pezzu.


Tempu di Postu: Nov-11-2022