A cosa prestate attenzione quandu si mette i semafori?

I semafori stradali ùn sò micca solu a lingua basica di u trafficu stradale, ma ancu una parte impurtante di u cumandamentu di i signali di trafficu.Ampiamente utilizatu in sezioni stradali periculosi, cum'è intersezioni autostradali, anguli, ponti, etc., pò guidà u trafficu di cunduttori o pedoni, prumove u trafficu, è evite accidenti di trafficu è accidenti di trafficu.Allora sapete ciò chì deve esse attentu quandu si mettesemafori di strada?
Si deve esse attentu à i seguenti punti quandu si stallanu semafori stradali:

1. Segnali di trafficu stradale deve risponde à i requisiti di gb1487-20011, è i requisiti tecnichi sò i metudi di prova per i signali di trafficu stradale.Dopu à u Ministeru di a Sicurezza Publica u rapportu d'ispezione centrale di cuntrollu di qualità di produttu di sicurezza di trafficu è mantenimentu, u periodu di validità di u rapportu d'ispezione è di ispezione ùn deve micca più di 2 anni, è u rapportu d'ispezione chì ùn hè micca validu o supera u periodu d'ispezione cunsigliatu hè una ispezione invalida. rapportu.

2. Stradasignali di trafficui pruduttori di luce anu bisognu di emette un certificatu di qualificazione di certificazione di sistema di gestione di qualità ISO standard naziunale, o un certificatu di qualificazione di certificazione di sistema di assicurazione di qualità di u listessu standard in casa è in l'esteru per assicurà a qualità di l'offerta ùn hè micca disordinata.

3. L'indicatori tecnichi di semafori stradali (cum'è: livellu di prutezzione, alta temperatura, bassa temperatura, vibrazione, funzione elettrica, etc.) deve esse monitoratu è riparà da u centru di surviglianza di qualità di u produttu sopra à u livellu provinciale, è liberatu da u rapportu d'ispezione currispondente.

4. A stradasemaforisò fatti di policarbonate cù una alta trasmittanza di luce, chì ùn sguassate micca significativamente durante a vita di serviziu di 10 anni.

5. L'esigenze strutturali di l'abitazione di a lampadina di u trafficu di strada deve esse fatta d'aluminiu die-casting.A superficia di a cunchiglia hè spruzzata cù plastica, u culore hè neru, bella è ligera, faciule di mantene è di stallà.

6. Tutte e strisce di sigillatura di semafori stradali deve esse fatta di materiale di gomma di silicone, chì ùn hà micca invechjatu è indurisce sottu à 10 anni di temperatura alta è bassa temperatura.

7. U pirtusu di filu di a stradasignali di trafficudeve esse stabilitu in l'abitazione di lampade, à traversu u liberu è capaci di allughjà u cavu ¢20, in modu di facilità wiring è altre cunnessione di l'equipaggiu, l'ingaghjamentu di u cable deve esse strettu circuitu stampatu, è stagnatu, senza rivestimentu d'ossidu.strata, aghjunghje una strata di maschera di saldatura verde à a superficia di saldatura, u grossu hè più di 1,8 mm.


Tempu di post: 10-Jan-2023