Sicondu a classificazione di a fonte luminosa, i semafori ponu esse divisi in semafori LED è semafori tradiziunali. Tuttavia, cù l'usu crescente di semafori LED, parechje cità anu cuminciatu à aduprà semafori LED invece di semafori tradiziunali. Dunque, chì hè a differenza trà i semafori LED è i semafori tradiziunali?
Differenze tràSemafori LEDè i semafori tradiziunali:
1. Durata di vita: I semafori LED anu una longa durata di vita, generalmente finu à 10 anni. Tenendu contu di l'impattu di e cundizioni esterne difficili, si prevede chì a durata di vita scenderà à 5-6 anni senza manutenzione.
I semafori tradiziunali cum'è e lampade à incandescenza è e lampade alogene anu una vita di serviziu corta. Cambià una lampadina hè una seccatura. Ci vole à rimpiazzà 3-4 volte à l'annu. I costi di mantenimentu sò relativamente alti.
2. Cuncepimentu:
In paragone cù e fonti luminose tradiziunali, i semafori LED anu differenze evidenti in u disignu di u sistema otticu, l'accessori elettrichi, e misure di dissipazione di u calore è u disignu strutturale.Semafori LEDsò un disignu di lampa à mudellu cumpostu da parechje luci LED, una varietà di mudelli pò esse furmata aghjustendu a dispusizione di u LED. È pò cumminà tutti i tipi di culori cum'è unu è tutti i tipi di luci di signalazione cum'è unu, in modu chì u listessu spaziu di u corpu luminosu pò furnisce più informazioni di trafficu è cunfigurà più schemi di trafficu. Pò ancu furmà signali di modu dinamicu cambiendu u modu LED di diverse parti, in modu chì a luce di signalazione di trafficu rigida diventa più umanizzata è vivida.
U semaforu tradiziunale hè cumpostu principalmente da una fonte luminosa, un portalampada, un riflettore è una copertura trasparente. In certi aspetti, ci sò sempre qualchi difetti. I layout LED cum'è i semafori LED ùn ponu esse adattati per furmà mudelli. Queste sò fonti luminose tradiziunali difficiuli da ottene.
3. Nisuna falsa visualizazione:
U spettru di emissione di i semafori LED hè strettu, monocromaticu, senza filtru, a fonte luminosa pò esse aduprata in fondu. Siccomu ùn hè micca cum'è una lampada à incandescenza, ci vole à aghjunghje ciotole riflettenti per fà chì tutta a luce sia diretta in avanti. Inoltre, emette luce culurata è ùn richiede micca filtrazione di lenti culurate, ciò chì risolve u prublema di l'effettu di falsa visualizazione è di l'aberrazione cromatica di e lenti. Non solu hè trè o quattru volte più luminosu di i semafori à incandescenza, ma hà ancu una maggiore visibilità.
I semafori tradiziunali anu bisognu di utilizà filtri per ottene u culore desideratu, dunque l'utilizazione di a luce hè assai ridutta, dunque a forza generale di u signale di u signale finale ùn hè micca alta. Tuttavia, i semafori tradiziunali utilizanu chip di culore è tazze riflettenti cum'è sistema otticu per riflette a luce d'interferenza da l'esternu (cum'è a luce solare o a luce), ciò chì farà chì e persone abbianu l'illusione chì i semafori chì ùn funzionanu micca sò in statu di funziunamentu, vale à dì "falsa visualizazione", chì pò purtà à incidenti.
Data di publicazione: 16 dicembre 2022