Perchè i semafori Led rimpiazzanu i semafori tradiziunali?

Sicondu a classificazione di fonte di luce, i semafori ponu esse divisi in semafori LED è semafori tradiziunali.Tuttavia, cù l'usu crescente di semafori LED, assai cità cuminciaru à aduprà semafori LED invece di semafori tradiziunali.Allora chì hè a diffarenza trà semafori led è luci tradiziunali?

Differenze tràSemafori LEDè semafori tradiziunali:

1. Vita di serviziu: i semafori LED anu una longa vita di serviziu, generalmente finu à 10 anni.In cunsiderà l'impattu di e cundizioni duru à l'esterno, l'aspettativa di vita hè prevista per calà à 5-6 anni senza mantenimentu.

I semafori tradiziunali, cum'è a lampada incandescente è a lampa alogena, anu una vita di serviziu curta.Cambià una lampadina hè un fastidiu.Hè bisognu à esse rimpiazzatu 3-4 volte à l'annu.I costi di mantenimentu sò relativamente alti.

2. Design:

In cunfrontu cù e fonti di luce tradiziunali, i semafori LED anu differenze evidenti in u disignu di u sistema otticu, l'accessori elettrici, e misure di dissipazione di calore è u disignu strutturale.AsSemafori LEDsò un disignu di lampa di mudellu cumpostu da parechje luci LED, una varietà di mudelli ponu esse furmati aghjustendu u layout di LED.È pò cumminà ogni tipu di culori cum'è unu è tutti i tipi di luci di signale cum'è unu, cusì chì u stessu spaziu di corpu di luce pò furnisce più infurmazione di trafficu è cunfigurà più schemi di trafficu.Si pò dinù furmà signali di modu dinamichi da cambià u modu LED di parti differente, cusì chì u segnu di signali di trafficu rigidu diventa più umanizatu è vivaci.

A lampadina tradiziunale di signali di trafficu hè cumposta principalmente da fonte di luce, portalampada, riflettore è copertura trasparente.In certi rispetti, ci sò ancu qualchì mancanza.Led layouts cum'è semafori led ùn ponu esse aghjustati per furmà mudelli.Quessi sò difficiuli di ottene fonti di luce tradiziunali.

3. Nisuna visualizazione falsa:

U spettru d'emissione di luce di signali di trafficu Led hè strettu, monocromaticu, senza filtru, a fonte di luce pò esse usata in fondu.Perchè ùn hè micca cum'è una lampa incandescente, avete da aghjunghje tazze riflettenti per fà tutta a luce in avanti.Inoltre, emette luce di culore è ùn hè micca bisognu di filtrazione di lenti di culore, chì risolve u prublema di l'effettu di visualizazione falsa è l'aberrazione cromatica di a lente.Ùn hè solu trè à quattru volte più brillanti cà i semafori incandescenti, ma hà ancu una visibilità più grande.

I semafori tradiziunali anu bisognu d'utilizà filtri per ottene u culore desideratu, cusì l'utilizazione di a luce hè assai ridutta, cusì a forza di u signale generale di a luce di signale finale ùn hè micca alta.Tuttavia, i semafori tradiziunali utilizanu chips di culore è tazzi riflettenti cum'è un sistema otticu per riflette a luce di interferenza da l'esternu (cum'è a luce di u sole o a luce), chì farà chì a ghjente hà l'illusione chì i semafori non funzionanti sò in u statu di travagliu. vale à dì "false display", chì pò purtà à accidenti.


Tempu di post: Dec-16-2022